Trust the magic of a new beginning✨

Riktig godt nyttår til dere alle sammen🎉

2016 har hvert et veldig spesielt år.. mye dveling, usikkerhet, tvil, og vurdering samt revurdering. Mange tanker har snurret og surret, og vendt tilbake uten å resultere i noen handlinger eller endringer.

Så jeg avsluttet 2016 sånn som jeg ønsker å starte 2017, med å ta grep!

Jeg tok valget om å ikke fortsette arbeidskontrakten min, og valgte å finne på noe nytt! Jeg har dvelet, vurdert og etter mye om og men gjort noe med det. Det skal jeg være mye bedre på i 2017 også.. sette grenser, si nei.. tørre å gjøre noe med situasjoner og scenarioer som er til bekymring, besvær og som hindrer harmoni og balanse i kropp og sinn.


Ser frem til et handlekraftig år med styrke og en god ladning med is i magen.

Gleder meg til å brette opp ermene og ta fått på nye oppgaver❤️ og i år er nettop DET mitt nyttårsforsett💪🏻

Legg igjen en kommentar

