Putebonansa eller puter til besvær?

Hei alle.

Jeg håper dere har hatt en fantastisk uke, og en deilig helg i vente.

Jeg får mange spm om sofaen min.. 

– Hvordan orker du alle putene?

– Ser sofaen alltid like ryddig ut?

– Hvordan sette sammen fine sofapute kombinasjoner?

– Er det plass til å sitte i sofaen?

– Hvordan er det med stoffsofa og barn, blir den ikke stygg osv?

Vel nå tenkte jeg å gi noen svar på disse spm:)

• JEG ELSKER PUTER!! Jeg stabler meg opp i gode sitte/ligge posisjoner, for putene er jo åpenbart tilgjengelig i sofaen😅

• Svaret er NEI DEN SER ABSOLUTT IKKE alltid like ryddig ut, ikke litt en gang! Ungene sitter oppå dem, kaster de rundt, gubben sitter de flatt ned og reiser de ALDRI opp igjen! Han har fritatt seg selv fordi jeg aldri blir fornøyd med hvordan han setter de sier han.

• Jeg finner mye inspirasjon i eget hjem og omgivelser, dette er viktig for meg, jeg trenger å ha farger og mønster rundt meg som jeg og min familie trives i.. Det er jo så enkelt å bytte putetrekk etter årstider, så dette er noe jeg ofte gjør. Møblene mine pr dd er jeg kjempe fornøyd med og har ikke mange utskiftningsplaner her, derfor er det liksom så mye lettere å skape nye uttrykk med øvrig interiør.

En naken sofa klar til å fylles på.som regel begynner jeg med de største putene i hjørnene.så fylles det på litt og littjeg elsker å leke med farger og teksturer 
og voila. En ny stylet sofa klar til å sittes ned.

• Og ja det er absolutt plass til å sitte i min 6-7 meter med sofa. Vi flytter enkelt på putene dersom nødvendig, og ungene får herje med de.

• Stoff sofa og barn funker veldig bra, de spiser og drikker i sofaen, selv om jeg foretrekker å spise i spisestuen.. dette fordi jeg synes måltidene er hellige og jeg foretrekker kvalitetstiden uten tv i bakgrund. Sofaen støvsuges hyppig og trekkene kan tas av og vaskes NÅR det trengs! og det kan jeg love at skjer.
Vi han en slitesterk og god sofa fra trenddesign som passer vårt bruk ypperlig:)

Riktig god helg til dere alle<3

Legg igjen en kommentar

