Separasjon!💔

Jeg har elsket deg lenge. Din myke følelse og skiftende nyanse. Vi har hatt det mye gøy du og jeg.. Men nå funker det liksom bare ikke lengre, vi blir ikke enige så jeg tror vi nå må skille våre veier. Hvertfall for en stund!

Kanskje gjenforenes vi, kanskje ikke..


Tenk her startet vi altså.. Mitt ekteskap til veluren, min dype og ubetingede forelskelse! Også brun da?

Siden det har du flyttet inn på soverommet..

I godstolene mine… Og i spisestuen min! Jeg har latt deg invadere livet mitt.
Men nå har det seg altså sånn at jeg har sett meg lei på den grå/blå veluren..

Det er tid for oppgjør, vi kommer ikke til enighet og må derfor si oss enig i å være uenig.! Jeg har hvert deg trofast i 5 år nå, men nå tror jeg altså det er dags for å erstatte deg, men med hva/hvem?
Flere som er litt mette på velur?

4 thoughts on “Separasjon!💔

  1. Lin. Lin slår aldri feil, jeg bare elsker det, sengekapper, puter, sengesett, spisesofa og stoler og så klart vanlig sofa i lin 😊Klassisk og nydelig, rent og alt annet enn glorete. Det gir en god følelse av et hjem man kan slappe av i 😊

Legg igjen en kommentar

