My way or the hallway

God kveld!

Idag våknet min personlighets forstyrrelse til live igjen.. Om ikke ting er funksjonelt så ryker det. Jeg gir det noen uker for å føle på det før jeg i såfall sier meg missfornøyd og der etter endrer.. for dag til dag ommøblering passer meg dårlig..

Jeg prøver å gjøre valg på farger i hjemmet og møbler så permanent som mulig, så jeg heller kan flytte rundt på interiør og bytte på putetrekk osv.

Vi måtte jo skifte så mye i forbindelse med oppussingen i fjord.. Så det er veldig godt at ungen endelig kan få et forhold til hjemmet sitt, og vi voksne ikke minst. Endelig har vi klart å skape drømmehjemmet vårt.

Idag skal jeg vise dere gangen min (fullstendig uretusjert) fra hva den har hvert med på det siste året.. Gangen vår har nemlig debutert som soverom😅 LILLA!!!!!!!!


Vi ønsket ikke lilla soverom og malte det i fargen dempet sort. 

Såååå skjedde så:

Det ble en dør til en ny gang😍 og her er første utkastet på gangen. Malt i dempet sort og skjenken er malt fra gul-hvit til hvit.Godt fornøyd men noe manglet. Flere knagger manglet og noe over kommoden manglet synes jeg. Vi er en familie på fire, så vi trengte rett og slett litt mere oppheng, også til gjester som ikke føler seg bekvemme med å åpne «garderoben» og henge fra seg der.. Så puffen i senter måtte vike, og bildet måtte flyttes👻

Slik ble det nå altså:)

Meelo hjelper flittig til med å holde mor med selskap mens drillen og gipspluggene får kjørt seg.

Enkle knep som gjør så mye:)

Håper dere finner noen tips til utnyttelse av gangen. 

God kveld og god klem fra meg❤️

Legg igjen en kommentar

