Taushetens årsak

God kveld og god 2. Søndag i advent.

Jeg antar at de mest interiørglade av dere har startet startet med pyntingen til jul, og flere av dere har nok også hvert ferdig i 10 dager allerede❤️

Dere vil ikke tro hvor mye jeg har å dele med dere, så jeg setter igang- med min største flause. 

– Jeg har levd hele mitt myndige liv uten lappen, til min manns store fortvilelse og ikke minst min egen. Så etter x antall forsinkelser med NSB i sommer sparket min gode venninne Gina meg så hardt i baken at jeg fysisk rullet.. Hun tok meg med på ferie for å tvinge meg til å lese bilteori HVER DAG! Oppmuntret meg med et kalt glass prosecco når jeg satt og spøy galle på bassengkanten. Og igjennom teoriboken kom jeg omsider.

Da vi kom hjem måtte jeg rett til statens veivesen og avlegge teoriprøve, (fortsatt på tvang) og jeg sto!! Gud som jeg har takket henne for alt rundt dette med teorien, og kommer til å fortsette å gjøre det lenge!

Så når dette var i boks var det rett og slett bare å starte, dagen etter bestått teoriprøve ringte jeg kjøreskolen og satte i gang med det samme. Og nå 3 mnd etterpå sitter jeg nå her og er stolt eier av det lille rosa kortet som jeg ALDRI trodde jeg kom til å få.. Og ikke minst en helt kurant Ford Focus i oppkjørselen. Friheten og selvstendigheten kan ikke forklares en gang. Jeg er så lykkelig over at det nå er over. Men jeg har brukt mye tid på dette i løpet av 3 mnd, det har hvert veldig intenst.

Når det er sagt så er jo også huset ferdig for nå, og jeg kunne ikke hvert mere imponert og stolt av resultater. Marerittet vårt har nå endelig blitt en drøm! I fjor feiret vi jul i et skall av et hus, i år går vi julefeiringen i møte med et hjem! Et vakkert hjem som vi alle sammen elsker og er stolte av. 

   
På vei til mormor og morfar i ski forleden pekte jeg på et nydelig hus og sa til mannen min: har du sett noe så flott fasade? Fra baksetet kom raskt et innspill fra eldstemann på 5,5 år. Men mamma de er ikke like heldige som oss! Fordi vi, vi har VERDENS fineste hus vi mamma.. Fineste i hele verden. Og da felte jeg virkelig en tåre. Fordi det er jo ikke bare vi voksne som har hvert fortvilte over dette, men barna også. Det og høre de små barna dine kommentere til hverandre: Milena du kan ikke sove på rommet ditt i natt fordi det er revet, men ikke vær lei deg- du kan sove på rommet mitt imens så lenge du vil. Det har hvert så vondt så vondt. Og mest sansynlig er dette helt fortrenge om et år. 

    
    
 
Nå kan julen bare komme! I år er vi klare❤️ ha en nydelig førjulstid alle man:)

6 thoughts on “Taushetens årsak

  1. Hei og takk for nydelige bilder og inspirasjon. Må bare spørre om klærne du har på her, husker du hvor du har kjøpt dette antrekket, og hvilket merke det er?
    Mvh
    Hege

  2. Spisebordet ditt🙏går det bra med glass plate og unger i hus ? Tenker på å kjøpe et slikt men er litt usikker med tanke på barn og glass 😔

Legg igjen en kommentar

