Jeg kan kysse gulvet om jeg vil det…..!

På fredag jobbet jeg kun halv dag, og kom hjem til at gutta hadde fjernet all pappmaskering fra alle gulvene i 1. Etasje.. Samt den provisoriske veggen forran peisveggen.Siden gulvet ble lagt har jeg faktisk ikke sett det pga det har hvert maskert over i flere mnd. 

Jeg gråt av glede og har ALDRI hvert så glad for å vaske gulv i hele mitt liv! Haha jeg tømte oppi en god dæsj med lavendel husvas fra Durance og satte igang mens jeg sang av full hals diverse kjærlighetserklæringer til min elskede mopp (hvis det ikke tar slutt etterhvert får dere ringe Vedum).

3 ganger vasket jeg over gulvene.. Byggeatøv er ikke bare bare og få vekk! OK jeg vasket det 4 ganger…… (2 av de for å feire at jeg endelig har gulv å vaske igjen😂)

   
    
  Milena sitt rom er ferdig malt og gulv er lagt. Tapeten kommer i morgen❤️  
   
Vaskerommet er endelig tilsynelatende ferdig og i morgen kommer ENDELIG ny trapp👯🍂
Nyt helgens siste fridag før ny uke starter i morgen❤️

2 thoughts on “Jeg kan kysse gulvet om jeg vil det…..!

Legg igjen en kommentar

