Høst og Stavanger-morro!

God søndag🍂

For ca 14 dager siden dro Mads og jeg til Stavanger for å besøke Cadelldesign med hver vår tomme koffert.

Vi ble vist rundt i fantastiske lokaler av Cathrine og jentene hennes, og ønskelisten vokste for hver kvm vi passerte.

En ambisiøs men beskjeden og jordnær dame. Vi koste oss masse! 

 Med meg hjem ble det også litt goodies som jeg skal vise dere:)

 
De flotte lyktene over og bestikket unner.  
    
Puter og teppe fiori fikk plass i kofferten.

 
Bildene er bestilt og blir ettersendt☺️

   
Bordet ble bestilt og er allerede mottat.

 
Lampen bak i hjørnet er bestilt og på vei. Lyktene på sikkert 10 kg snek jeg med meg i håndbagasjen hjem😂
Hva synes dere? 

God søndag, klem fra meg❤️

  

Legg igjen en kommentar

