Dåp, vaskerom og rødekors

Da var det mandag igjen, og en ny uke er allerede sparket i gang. Denne uken skal vaskerommet monteres og installeres og et nytt rom skal ferdigstilles! Jeg ser lys i tunellen❤️r  

Denne helgen må jeg si bare fløy fra meg og mine. Jeg jobbet på lørdag og fikk hyggelig besøk av gode venner, slik at arbeidsdagen gikk fort:)

Søndag var det barnedåp til vakre lille Patrick i Hobøl. Veldig hyggelig å være på besøk på våre gamle trakter! Etter dette bar det av gårde for å ta en titt på den nye leiligheten til Camilla som har blitt fantastisk flott på rekordkort tid😍 ungene kastes seg over rommet til Olivier & Mathilde og frotset i lekene.

Når vi kom hjem sorterte vi ut masse godt og varmt tøy og sko etter ungene, fra nøstebarn innerst til reimatec ytterst. Vi vasket, brettet, sorterte og fyllte 3 kofferter og en søppelsekk med alt fra varme dyner og tepper til godt og varmt tøy. Og idag kjørte vi av sted med det og leverte inn til rødekors som fordeler det videre til flyktningene. Det føltes godt å tenke på at nå skal dette utstyret holde noen andre små barn varme i vinter:)

Dagen avsluttes med et varmt bad og en kopp te med honning❤️ vi skrives! 


   

Legg igjen en kommentar

