Lys i tunellen

Alle har vi vårt og stri med- på godt og vondt! Men mye å være glade for har heldigvis så mange av oss.

Et tak over hodet, mat på bordet, god helse, jobb å gå til, og familie å være glade i❤️ 

Jeg reiser til Nederland til helgen og har masse jobb å ta unna før den tid, men Gud hvor spent jeg er på å dra til Nederland. Jeg har aldri hvert der! 

Man kommer visstnok ikke utenom å prøve Rijsttafel. Tror det er det nærmeste man kommer en type nasjonalrett i Nederland. Rijsttafel er fra det Indonesiske kjøkken og stammer fra kolonitiden. Du får servert mange småretter av kjøtt, grønnsaker osv. Et veldig sosialt måltid med masse smak!

Gleder meg til å prøve☺️

Litt Glimt fra huset nå skal dere selvsagt få og jeg er selv super spent på hva jeg har i vente når jeg kommer hjem igjen til huset mitt etter noen dager vekk, for her skjer det mye på kort tid! Det kan jeg love😂 

    
    
    
    
    
    
 
For de som ikke alt følger meg men måtte ønske å følge meg så heter jeg

Instagram: frurstrandberg 

Snapchat: Anitachristel 

Vi skrives! Og måtte dere alle få en fin uke❤️

2 thoughts on “Lys i tunellen

  1. Hei;) følger bloggen din og er imponert over hvor flott hjem du har 👏🏻
    Vet det Kansje er litt frekt å spørre og litt jobb for deg å svare.. Men er det mulig å få detaljert beskrivelse hvordan du har laget listene dine og Evt hvor du har kjøpt/leverandør og mål?
    Synes de var så utrolig flotte😍 driver midt i husbygging selv ..
    Kjempeflott om du kan gi meg litt info;) sitter midt i listejungelen selv om dagen og er så vanskelig å velge… Fin uke og lykke til videre med oppussing mvh Bente fra Gol

    • Hei.
      De er laget av møbelsnekker på bestilling, så jeg har desverre ingen andre detaljer enn at de er 25 cm høye ca. Fikk sett litt unner prosessen og la merke til at de er satt sammen av mdf plate bakerst (som en «sokkel» liksom. Så vanlig litt kraftig gulvlist «oppå» mdf langs med gulvet, for så en liten litt merkelig list på toppen av mdf’n for å få profil i toppen av listen, så er alle hull sparklet og listene malt 2 ganger med hvit maling med høy glans for at de ikke skal være så eggeskallfarget.
      Holth entrepenør og eiendom har en fantastisk dyktig snekker som gjør nettop dette👌 jeg har delt et bilde av listene på ig før de ble malt, hvis du finner dette så skjønner du litt hva jeg mener. For der ser du den brune mdf platen bak:) oppussing er nå ferdig. Venter bare på døren og glassfeltet😍 nå må vi handle møbler til et helt hus👯 masse lykke til du også. Ønsker deg en fin uke. Klem fra meg

Legg igjen en kommentar

