God jul❤

Hei alle.

Håper inderlig dere alle har hatt en fortreffelig jul og kost dere ihjel med familien og deres kjære.. Spist mye god mat og fått noen av deres ønsker oppfylt!

Jeg tok ferie ette 23 desember og nyter late dager:) synes det var vel fortjent og deilig. Her har det ikke hvert en fridag omtrent siden fellesferien🙈

Rett før jul bestemte jeg meg for å i siste liten gi meg selv en julegave, noe jeg har ønsket meg i 2 år og fortsatt hatt like lyst på. Ny spisestuesofa. Ladyluck fra TM design!
Så her er den

20141229-213414.jpg

20141229-213429.jpg

20141229-213443.jpg

Jeg fikk den ca 48 t etter jeg bestilte den og er bare kjempe fornøyd! Nydelig møbel og tipp topp sittecomfort!

Hvordan har julen deres hvert? Har noen av ønskene gått i oppfyllelse?:)

Klem fra meg❤

8 thoughts on “God jul❤

  1. Utrolig fin sofa. Drømmer om den selv! Er den god å sitte i? Og hvordan er den å holde ren?
    Du har det bare så utrolig lekkert.
    Ønsker deg en fortsatt fin jul

    • Tusen takk! Den er lett å holde ren, min er impregnert og lett å tørke av med fuktig klut. Trekkene på sitteputene kan også tas av og vaskes i maskin😃 veldig god å sitte i er den også. Kjempe fornøyd! Lykke til med valg av sofa❤

  2. Har du bare TM design møbler eller? Synes du har det over alt… Blir du sponset kanskje? Da må du oppgi det vettu?!

    • Hei. Nei vet du, det har jeg nok ikke. Men jeg har absolut en god del møbler fra TM design. Jeg liker de møblene veldig godt, derfor kjøper jeg også en del av de:) og jeg kjøper disse møblene fordi JEG liker de som alt annet, enkelt og greit.. jeg er også godt kjent med regler og hva jeg må opplyse om hvisomattedersomatte, takk for omtanken! Ønsker deg en fortsatt fin kveld:)

Legg igjen en kommentar

