GIVEAWAY!!

Hei kjære lesere av bloggen:)

Idag gikk det virkelig opp for meg at vi går mot kaldere tider.. I hele sommer har jeg trasket hjemmefra med litt vått hår på morgenen, men når jeg gjorde det idag stakk det i ørene..
Så nå er virkelig sommeren over!

Som dere vet er vi på flyttefot for tiden, casa Strandberg ble solgt på rekordfart en uke før visning og bare dager etter det ble lagt ut for salg, så det var jo kjempe gøy da!

Vi har kommet litt på vei i flyttingen men det synes nesten ikke. Bare 1/4 av «stæsjet» mitt tok jo et helt flyttelass alene🙊

20140911-075815.jpg

20140911-075752.jpg

20140911-075833.jpg

20140911-075905.jpg

20140911-075923.jpg
Sånn ser det altså ut i nye huset nå, mye gjenstår så dette er intense uker:)
Den ene treseteren min har allerede flyttet og alt er litt kaos.. Derfor lite inspirerende bilder av mitt halvmøblerte hjem om dagen.

20140911-080546.jpg

20140911-080559.jpg
Sofaene er hvertfall klargjort for høsten og jeg gleder meg til himmels, som dere vet er dette min favoritt årstid for klær og interiør, når paljetter og glam blir byttet ut med ruter, saueskinn og strikk😍

Når det er sagt feirer vi høsten og det myke og lune og vi skal derfor ha en giveaway i samarbeid med Beach House Company. De er kjent for sitt nydelige myke sengetøy og deilige tekstiler!
Velg mellom de to skjønnhetene i Alpacca til venstre og skriv hvorfor akkurat du bør vinne et av disse.. for økte vinnersjanser delta også på Facebook og instagram

Ha en fortreffelig dag❤

20140911-081500.jpg

4 thoughts on “GIVEAWAY!!

  1. Åh ! Det helt til venstre -det mørke – bare ropte navnet mitt ! Har hørt sååå mye fantastisk om dette merket så hadde vært en drøm å prøvd ut. ! Jeg er helt avhengi av å ha et godt pledd over meg med en gang jeg inntreffer soffaen. Jeg har hatt et kjempe godt pledd som min avdøde mormor hadde laget til meg , men med et uhell og hunden så ble det desverre ødelagt ! Nå er jeg på leting etter nytt og fantastisk et og dette ønsker jeg meg virkelig !!:)

    Stort smil fra Camilla 🙂

    Var forresten super tøft malingen på barnerommet med de husene :))

  2. Ingen spesiell grunn, uten den at jeg har sååå lyst 🙂 syns de var nydelige begge to, men falt mest over mot det beige 🙂 teppet er et must om høsten.. Og ja i dag var det kaldere ute 🙂 men innekosetid 🙂 mye styr med flytting, men gøy også da 🙂 ha en fin fin dag:)
    Anita

  3. Ååå 🍁🍂 Jeg ønsker meg det beige, mens jeg venter på de fiine krukkene mine 🙏 (også er jeg frysepinne, det skal nevnes 😉

    Camilla Johansen

Legg igjen en kommentar

