Boligsalg

Helgen er her og vi måtte plutselig stille opp med noen privat visninger, vi skal jo ikke ha ordinær visning før neste søndag.

Det er jo litt blandet følelser rundt å selge frurstrandberg-huset som jeg elsker så høyt, så dette med visninger og tanken på det har egentlig gjort meg litt trist i det siste..

Men vips så ønsket noen visning «før visning» da, og da blir man jo litt kastet ut i det, og nå må jeg faktisk innrømme at det er jo faktisk ganske hyggelig og ikke minst morro og spennende og alt på en gang!

Men Gud i himmelen og jeg er spent!! Jeg lurer liksom så fælt..
Hvem skal bo i huset mitt, har de barn? Hvilke rom skal barna i såfall bo på, kommer de til å male veggene, bytte tapeter osv. Tenk om de hater mine to tapeter? Som jeg selvsagt ikke kan skjønne at det skal gå an, fordi de er verdens fineste😂😍😛

Er det bare meg som har opplevd litt ambivalente følelser rundt det å selge bolig, eller er det noen som skjønner hva jeg mener? Alt i alt håper jeg mitt deilige hjem får en skjønn ny familie til å holde det varmt og kjærlig❤

20140816-144705.jpg

20140816-144734.jpg

20140816-144757.jpg

Legg igjen en kommentar

