Sånn går dagen!

God kveld:)

Dagene flyr forbi og egentlig så liker jeg nettop det veldig godt, jeg elsker å se progresjon og fremdrift i ting i ukedagene, men når helgen endelig kommer- da er det bare mine kjære som gjelder, da blåser jeg i alt jeg burde ha gjort, ikke rakk, må gjøre og lar det rett og slett vente til mandag.
Vel, idag er det mandag og det straffer seg ALTID nettop på mandager👍

Men nok om det, idag har jeg lyst til å fortelle dere noen ting om meg selv og har veldig lyst til å høre mere om dere, hvem er dere skjønne mennesker som leser lille bloggen?
Her er litt om frurstrandberg:

1. Jeg har danset ballett i 18 år og det er for meg terapi. teknik og presisjon blandet med kreativitet gir en så estetisk og grasiøs varme som jeg elsker å sitte å se på i flere timer.

2. Når jeg var 14 fikk jeg egen 4hjuling som jeg deler med lillebror (han hater at han mekker og fikser på den og jeg, vel jeg bare «bruker»). 😂

3. Jeg hadde tidligere to katter: Coby og Mercy og drømte om to hunder som skulle hete Daphny og Dexter,
Nå er jeg veldig glad mannen min snakket meg fra det!! Misforstå meg rett, jeg elsker dyr- andres dyr, men det passer ikke helt for meg å ha selv.

4. Jeg er selverklært hobbykokk og synes selvsagt jeg er rååå på å lage mat, og mannen min tørr ikke å si noe annet.

5. Jeg liker vin, veldig veldig godt. Spesielt den rosa varianten som bobler, og i den ideélle verden synes jeg man burde nyte et sånt glass hver dag.

6. den perfekte uken består bare av 4 arbeidsdager, så jeg sliter åpenbart med at jeg er født lat og jobber nå hardt for å ikke være nettop det.

7. Jeg er en «bandcamp geek» (ikke negativt ment) det er noe jeg har elsket å drive med, og jeg spiller da altså tverrfløyte.

8. Når jeg var liten var jeg søt (mannen min er uenig) og litt lubben med musefletter og «kjøkkensaks-klippet pannelugg» og jeg ble kalt bryggesrevver da jeg var noe grov i målet.. Godt jeg slipper å huske det selv!!

9. Jeg er lykkelig gift med drømmemannen, vel en av dem.. Den andre er Charlie Hunnam!

10. Jeg hater at folk snakker med mat i munn!!! Jeg klarer ikke la være å se og irritere meg😂

Sov godt❤

20140811-232243.jpg

20140811-232349.jpg

20140811-232443.jpg

20140811-232623.jpg

20140811-232914.jpg

20140811-233049.jpg

One thought on “Sånn går dagen!

Legg igjen en kommentar

