Klar for ny uke👍

Helgen er over og i natt skal det lades opp til en ny uke.

Man venner seg til å ha en stor arbeidsmengde, men det tar litt tid. Så de siste seks ukene nå har jeg hvert litt i kjelleren med mye tilvenning av rutiner og nye ting å forhålde seg til, jeg har derfor hvert dårlig på instagram, bloggen osv.. Veldig lite inspirasjon fra meg i det siste, men det tror jeg er fordi jeg har rett og slett hvert litt uinspirert selv!
Jeg har følt på at jeg ikke har hvert god nok mor, god nok kone, god nok venn, osv.. Og med de tankene har jeg faktisk endt opp med å ikke være så god på disse tingene som jeg pleier!. Jeg har hvert sliten og egentlig bare hatt lyst til å være alene på fritiden over en periode nå..
Jeg har jaktet på energi og prøvd å finne meg en energiboost for å komme igang igjen lenge nå, og først nå i helgen kom den!….

Jeg har altid hvert forferdelig glad i ungene mine, men i helgen nå så jeg de i et helt nytt lys! De var så skjønne, helt perfekte små vakre nydelige deilige små barn..
Våkennetter og sutring bare falt helt bort.. Hvorfor? Jeg innså plutselig at jeg har satt meg i en posisjon hvor livet går litt fra meg for tiden. Og det er ikke mine barn som plutselig har blitt verdens skjønneste unger, det har de alltid hvert.. Men jeg har hvert alt for dårlig til å anerkjenne det og ta meg tid til å se og føle det de siste ukene!

Alt jeg gjør gjør jeg for ungene mine og mannen min! De er meningen med livet, og uten de så er ikke noe annet verdt noen verdens ting., det er så uendelig viktig å ikke miste de som betyr mest i en ellers hektisk hverdag bare fordi man jakter flere mål!

Dette er den beste helgen jeg har hatt på lenge, den har hvert fylt med barn, familie, venner og glede!
Og jeg har også hvert – 100% til stede og tatt meg tid til å kunn kjenne på hverdagslykken.

Når det er sagt er jeg kjempe inspirert igjen og gleder meg til morgendagen, livet leker og sinnet er i balanse❤

20140309-230659.jpg

20140309-230715.jpg

20140309-230741.jpg

20140309-230806.jpg

20140309-230825.jpg

20140309-230837.jpg
Kort oppsummering sv bildene:
Jeg har klipt av meg håret!
Vi har fått nytt teppe ved sofaene,
Klokke på veggen og byttet fra lys til mørk gavl.
Og mine deilige småtroll❤

God natt og ha en helt skjønn uke alle sammen😘

2 thoughts on “Klar for ny uke👍

  1. Kjenner deg overhode ikke. Men liker deg og bloggen din så godt. Følger deg på instagram også og syns du har det så fint, er så pen og er helt sikkert en kjempegod mor. Syns bare det er bra at barn ikke blir overeksponert for blogg og insta 😉
    kjempebra at du har en balansert sjel igjen.
    Det viser jo bare at du har hatt styrke og er et ærlig menneske. Ikke legger ut alt og later som alt er bra.
    God natt 🙂

  2. Hei hei:)
    Heier på deg jeg:))
    Flinke deg som setter ord på et så viktig emne:) tror alle har vært der før eller siden.
    Ha dn herlig kveld med familien og legg bena høyt:)
    Tommel opp til deg 🙂
    Christine

Legg igjen en kommentar

