Energiboost

God kveld kjære dere:)
Idag har jeg stått på jobb i 11 timer, og bena føles helt pløsete😂

Idag har jeg fått nok en beskjed om mennesker som prøver å ødelegge den lille butikken min, dette var egentlig noe jeg var skikkelig oppgitt over i starten, men nå synes jeg det hele er ganske så morsomt! At den lille nusselige butikken min får så mye oppmerksomhet må jeg være en konkurrent, eller bare utsatt for smålighet og friskhet fra de som mye har og mer vil ha👍
Nei dette skal jeg ta som et godt kompliment. Hvorfor ellers stikke kjepper i hjul å prøve å ødelegge for meg😊
Kanskje en smule drøyt å motiveres av dette, men jeg gidder bare virkelig ikke bry meg!

Heldigvis har jeg for mye annet å ta meg til enn å bruke opp privateid på pjatt🙉

Når det er sagt, fra det ene til det andre, jeg gleder meg sånn og teller ned dager til påskeferie, prøver å planlegge en aldri så liten tur til påskefjellet med mine kjære❤
Jeg trenger virkelig et bakkepust etter mye jobbing i det siste, noe som er fryktelig gøy men igjen, alt med måte.
Det er jo faktisk familien vi jobber for å forsørge uansett hvor godt vi liker jobbene våre, derfor er tiden man har med de så dyrebar!

Idag måååå jeg bare vise dere noe, jeg er jo gift med en moromann som sender meg «morsome» bilder på jobb.
Her er et lite utvalg!

20140303-211725.jpg

20140303-211649.jpg
Kjenner meg så inderlig igjen i begge bildene😂
Ha en fortreffelig kveld alle sammen❤

Legg igjen en kommentar

