Nettbutikken

God dag kjære dere:)
Dere er så herlige, jeg får jo opp en statestikk med søkeordene deres, og dere søker mye på bla: fru Strandberg, frustrandberg nettbutikk osv, http://www.frustrandberg.no osv, men dere glemmer jo R’en😂 http://www.fruRstrandberg.no (med liten r)
Søte søte dere:)
R’en er initialet mitt på mitt mellomnamn som er Raposo, fra min dominikanske pappa👍

Idag kunne jeg lagt igjen hodet mitt hjemme tror jeg, eller det er vel akkurat det jeg faktisk har gjort🙈 tynn bluse og vinterjakke blir kaldt selv med varm jakke! ANGRER😬🙉
KOMMER så til å få svi for dette resten av dagen!
Jeg kler på unger med ull innerst og varmt yttertøy men glemmer å kle på meg selv! Hvor kaldt er det hos dere idag?❄❄❄❄

Ønsker dere alle det beste for dagen!
God klem fra meg.

Legg igjen en kommentar

