Messehelg!!😍

God mandag til dere alle:)

Jeg sitter nedsnødd på toget, og irriterer meg litt over at det blir så mye forsinkelser så fort det kommer litt snø.. vet ikke NSB at det bruker å snø i januar? eller er det overraskelse hvert år😂 men nå sitter jeg her da og tar innover meg all inspirasjonen jeg hentet på messen i helgen!

Jeg har knyttet flere nye kontakter, så i nettbutikken blir det mye lekkert fremover!
Kommer tilbake til det siden, etterhvert som bestillingene mine ankommer😃

20140127-104028.jpg

20140127-104039.jpg
En slik skal få plass hjemme hos meg👏 hva synes dere?
Denne uken ventes den inn, sammen med klokker, puter og andre lekre ting.

Hver gang pallene kommer, stappfulle med deilige varer så kommer julaftenfølelsen, og jeg stabler i hyllene samtidig som jeg beundrer😂

Denne uken kommer det STYLINGBILDER på bloggen igjen!!

Ha en fortreffelig mandag alle sammen.
God klem fra meg

3 thoughts on “Messehelg!!😍

Legg igjen en kommentar

