I morgen, neste uke, neste år…

God kveld og god natt:)
I kveld har jeg vært på latter med min svigerinne og min svigermor, og det var bare helt fantastisk! Såå deilig å komme seg ut å le litt!
Hege Skøyen, Linn Skåber og Ces👌

Ofte tar jeg meg selv i å kreve for mye, av meg selv, av andre, av alt egentlig.. Jeg nøyer meg ikke med ting som de er, ønsker altid mer- og dette var én gang i tiden motiverende mål og ambisjoner.. Nå etter å brukt noen år på og altid jage etter mere, har jeg forstått at dersom vi altid skal jage etter mere blir vi jo aldri fornøyde med hvordan ting er akkurat nå.. Tenk bare på dere som i likhet med meg har små barn, hvor ofte sier vi ikke ting som: åh jeg gleder meg til h*n blir større så jeg endelig kan få sove om natten, eller bleieslutt, gleder meg til h*n kan prate, gå osv. Da jager vi oss selv igjennom livet, glemmer å nyte det og de gode stunder både med barna, alle dems epoker og ikke minst hvor vi er i livet selv for øyeblikket «akkurat nå»!
Vi må stoppe opp, se oss selv i speilet, se på hjemmene våre, jobbene våre, partnerne våre og viktigst av alt barna våre. Og da kan vel svært få egentlig klage med samvittigheten i behold.
Vi må begynne å leve for NÅTIDEN og ikke fremtiden, for fremtiden kommer uansett om vi vil eller ikke.
Vi har alle fortjent å nyte det vi hittil har fått til?❤

20140124-002250.jpg
Sov godt alle kjære lesere, jeg ønsker dere ALT godt!

2 thoughts on “I morgen, neste uke, neste år…

  1. Så sant, man må passe på å nyte. Både når barna er små og blir store. Pleier å si til min søster som har små barn, når hun nevner en hel natt søvn, at den kommer før du vet ordet av det. Og snart er barna så store at du skulle ønske de var mer hjemme. Med både 9 åring, fjortis og 18 åring med nybakt førekort er det en ny epoke og nattsøvnen blir dårlig igjen fordi man ikke sovner før man hører eldste smeller døra igjen ut på natta engang. Og tid til mor og far har de heller ikke alltid da venner og kjærester er det viktigste i deres liv, akkurat nå:)

    Nyt dagen og livet!

    Klem

    • Huff jeg skjønner deg så godt. Får nesten litt dårlig samvittighet ovenfor min egen mor for alt jeg har dratt henne igjennom:| men hun får en fin morsdagsgave:D kjenner meg så igjen i det du skriver! Masse lykke til til deg og hold ut hormonelle tenåringer og gira 18 åringer, for snart flytter de ut og man blir sittende igjen å tenke på 1. Skoledag. Jeg klarte å kalle min 3åring (på snart4) for babyen min ista, og GJETT OM JEG FIKK SÅ ØRENE FLAGRET:p

Legg igjen en kommentar

