Erfaringer

God kveld kjære lesere av den gamle bloggen:) i fare for å bli litt i overkant personlig har jeg litt lyst til å dele noen tanker med dere.
Min permisjon er over og jeg er igjen tilbake i full jobb (ved siden av nettbutikken). Litt deilig er det å få tilbake min gamle bransje (beauty)!
Nå kan jeg jo gjøre begge de tingene jeg liker best👍😃

Å jobbe med interiør er min store lidenskap, og dere skjønne følgere og kunder i nettbutikken er uvurderlige!
I mitt første møte med denne bransjen har det hvert noen fartsdumper dessverre.. Her er det ikke bare vakre ting, men mye sjalusi og bitterhet.
Jeg blir egentlig litt fort oppgitt og demotivert når ting går for trådt, men denne gang har jeg bestemt meg for en ting: og det er å la det prelle av!!
Noen mennesker vil deg direkte vondt, noen er sjalu, noen prøver å lage litt kvalme, andre stikker kjepper i julene osv.. Men i bunn og grund er alt dette egentlig likegyldig.
Jeg ELSKER det jeg driver med, jeg er ubeskrivelig taknemlig for mine følgere her, på instagram og på facebook, så jeg gidder rett og slett ikke la noen eller noe ødelegge det for meg.. kommer det en utfordring så finnes det jo altid en løsning, eller hva?

20140122-214847.jpg
Et liv styrt av hvordan andre synes du skal se ut, hvordan du skal kle deg, vekten din, hvem du er, hvordan du snakker hadde blitt fryktelig slitsomt. Vi kan ikke bruke opp livet vårt på å ta hensyn til hvordan alle syns vi burde og ikke burde være, vi må være opptatte av å være lykkelige med å være akkurat slik vi er og alt vi har å være glade for❤
Ønsker dere alle en fantastisk siste innspurt på uken🌹

20140122-215743.jpg

11 thoughts on “Erfaringer

  1. Så utrolig bra sagt, flotte deg. Det vil alltid være noen som vil andre vondt… Som du sier så flott, la det ligge og tenk positivt 🙂
    Det er mange som støtter deg og vil deg alt godt. Tenk heller på det 🙂
    Jeg følger deg på instagram og blir inspirert av det du legger ut og det du skriver. Stå på videre, jeg vil følge deg uansett 🙂
    Christine

    • Tusen takk for oppmuntrende ord😊 noen sa en gang til meg: hadde jeg visst hvor slitsomt det var så hadde jeg ikke startet, og det er jeg nok til en viss grad enig i.. Men alikevel ikke helt!
      Meg og mitt og butikken er ikke utfordringen, utfordringen er alle kjeppene man må dra ut av hjulene😩

      Takk for at du altid er så støttende og motiverende! Håper det finnes flere som deg:)

  2. Er Camilla Kvarsvik en av dem? Hun skrev i sin blogg at dere ikke er venner lenger.. Synes hun virker utrolig falsk og som en dårlig venn. Med en gang noen av hennes venner starter butikk eller nettbutikk så er vennskapet dødt?

    • Hei Amy:) det stemmer som du skriver at vi ikke har hvert venner siden nettbutikken min åpnet ja. Jeg har liksom ikke villet dele sånne ting som gjelder flere, men når hun går ut og skriver det offentlig kan jeg også bekrefte det. Håper du har en fin kveld❤

  3. Det samme som Amy sier har jeg også tenkt. Virker for rart at alle hennes venner er dårlige og alt er galt med alle andre! Tragisk. Har fulgt henne i mange år men har skjønt nå hvordan hun er. Kommer aldri til å lese bloggen hennes eller handle hos henne igjen!

  4. Du er mye bedre enn henne! Synes du er mye mer jordnær og kjempe flink! 🙂 <3. Leser heller din blogg og handler hos deg enn hos henne!

  5. Har selv vært igjennom noe av det samme som deg og det er helt forferdelig å ha sorg overfor de som liksom skal være venner..
    Men husk at de som fremstår sånn at de har det best ofte har det verst.
    Vet ikke om du er lei deg men jeg følte bare for å si det. Du virker så ekte, tåler konstuktiv kritikk og er serviceminded :-*

    • Tusen takk for hyggelige ord! Ikke vet jeg hva jeg har gjort for å fortjene så gode ord, men de varmer! Jeg leser alle mine kommentarer og svarer på alle:) hver gang jeg åpner kommentarer er jeg litt redd for hva som kan komme, ikke altid det er like hyggelig men det er lenge siden jeg har fått noen uhyggelige nå heldigvis:)
      Jeg er nok mest skuffet, og kanskje mest over meg selv og min egen dømmekraft.. Men heldigvis så lærer man jo:D takk igjen for super hyggelig kommentar<3

  6. Falske mennesker finnes d over alt, dessverre. Noen utnytter alt og alle for å fremme seg selv. De er gjerne svært hyggelige så lenge det gagner dem selv. Jeg snakker av erfaring og har som deg bestemt meg for å la det prelle av og bruke tid på de som gir positiv energi og glede 🙂
    Du virker som en flott jente, stå på!!

    • Ja jeg er så enig med deg! Dessverre så er det mange smålige og griske mennesker der ute. Men må jo nesten ta det som et skikkelig kompliment at vedkommende ser meg som en så stor konkurrent (basert på all effert for å ødelegge..) må jo være unnerarbeidet for å ha tid til sånt skvip👍
      Nå skal jeg endelig på jobb å ha en aldeles gallefri dag😂 ønsker deg det beste for dagen❤

Legg igjen en kommentar

