Ny vs gammel blogg

God morgen!

Håper dere har hatt en deilig helg så langt❤

Jeg har et spm, for denne bloggen hadde en del lesere, og den nye har ikke fullt så mange.
Jeg ser jo på den nye bloggen at det begrenser seg litt med tema da den hører sammen med nettbutikken, så jeg lurer litt på om jeg rett og slett skal begynne å blogge litt her igjen også. Det blir jo liksom på et litt mere personlig plan en butikkbloggen:)

Litt lettere å dele forskjellige ting her samt litt inspo bilder fra tid til annen😊

God klem til dere alle som måtte se denne blogpoasten😘

20140119-093447.jpg

20140119-093454.jpg

20140119-093459.jpg

20140119-093507.jpg

20140119-093525.jpg

4 thoughts on “Ny vs gammel blogg

  1. Tipper mange falt av lasset da det gikk fra interiørblogg, til salg/promoterings-blogg.
    Mange lesere kommer nok tilbake om du blogger litt mer som du gjorde før 🙂

    • Ja klart det, begrenser seg liksom litt med temaer jeg kan ha på den bloggen som er knyttet til butikken.
      Og det er mye morsommere å blogge om alt mulig rart, så jeg savnet å blogge «som jeg vil» og da tenker jeg å ha 2 blogger. At denne blir aktiv igjen, mens den som hører til butikken fortsetter å være «butikkblogg»😃 veldig god tilbakemelding fra deg!

  2. Synest at denne bloggen her er super, har fulgt den siden dag 1 og savnet da du pauset denne 🙂
    Morro er det også å se butikkvarer vist i hjemmemiljøet.

    Sissel

    • Så hyggelig å høre, vet du da skal jeg satse fullt igjen på blogging og ta meg i nakken:) det er jo så hyggelig med tips fra dere og så har dere jo så mye gode ideer😃

Legg igjen en kommentar

