Fredagsinnlegg på gamle bloggen:)

Hei, god kveld.

Håper dere alle har hatt en fin dag og uke.
Jeg får en del spm for tiden om mine private forhåld, og vil bare avklare det faktum at jeg driver nettbutikk og interiørblogg tilknyttet den:)

Jeg vil selvfølgelig dele både interiør og men også andre ting med dere.. alt fra decor og styling, til enkelte ting som har med hverdagen og livet å gjøre.

Ellers håper jeg på forståelse og respekt for et visst privatliv som kunn er et tema med mine nære og kjære eller de det ellers måtte gjelde.
Jeg ønsker ikke å opptre uprofesjonellt eller utleverende om ting som har med flere å gjøre enn meg selv. Det har jeg heller ingen rett til!

Dette håper jeg dere kan forstå.
Jeg ønsker ikke å stille nysgjerrighet på bekostning av andre mennesker, vi må kunne respektere hverandre såpass til å skille privatliv fra annet.
Husk at de tingene vi bloggere deler er de tingene vi ønsker å dele, og omvendt..
Jeg vil derfor ikke komme til å omtale noen andre enn meg og mine på en utleverende måte uten samtykke!

Til slutt setter jeg pris på at kommentarfeltet ikke blir brukt til å skrive stygge ting om noen andre!
Vi må vise respekt❤!

Ellers har det hvert masse å gjøre med nettbutikken, og det er bare så utrolig gøy! Takk for all støtte og oppmuntring🌹jeg har pakket og sendt av gårde til den største gullmedalje denne uken. Jeg virkelig elsker det😊

OG VIKTIGST AV ALT DERE; GRATULERER TIL MAGNUS CARLSEN MED VM SEIER!!!!!!🎉🎊

2 thoughts on “Fredagsinnlegg på gamle bloggen:)

  1. Hei. Vakker vakkert;-) men kan jeg spørre hvor sofaen din og stuebordet samt det smale avlange bordet er fra? Vakker hjem;-)

Legg igjen en kommentar

