Kvelden før kvelden

God lørdag til dere alle! Håper dere slapper godt av og koser dere med nære og kjære, god mat og hygge på en kald lørdagskveld, nå sent på høsten😊
Jeg begynner å innfinne meg med at jeg ikke kan få tilbake sommeren 2013, og at vinteren i sikte ikke er til å unngå!

Jeg er jo som dere alle vet veldig glad i høsten, men- høsten er nå bare 1/4 av året😂.. Den dukker opp så fort og overrasker meg hvert år, og forsvinner like fort igjen.
Men men..

Jeg er jo som dere alle vet veldig opptatt med nettbutikken om dagen og jeg skal ærlig si at- ja jeg gleder meg selvsagt utrolig mye🎊🎉😃… -meeen jeg er også utrolig nervøs for lanseringen, jeg håper jo at dere skal like den like godt som meg!
Min stil er rett og slett definert- udefinert på en måte.. Og nettbutikken vil gjenspeile meg og min stil.
4 dl klassisk, 2800g glam, 2 dl cottage, en liten pinch barokk, en teskje kjærring, 3 spiseskjeer moderne og rør til det stivner!
Hva får man da tro? Frur. Strandberg Interiør👍😃

20131019-202609.jpg

20131019-202616.jpg

20131019-202625.jpg
Jeg ønsker dere det beste for kvelden og skal selv nyte den med min kjekke mann og et glass rom & cola på is, og en god film❤🌹
I morgen fortsetter prosjekt: NETTBUTIKK!👏

God klem fra meg

2 thoughts on “Kvelden før kvelden

  1. Elsker bloggen din. Utmerket stil og smak. Takk for god inspirasjon!
    At nettbutikken blir bra er selvsagt!
    Ha en fortsatt fin kveld:-)

Legg igjen en kommentar

