Frikveld

God kveld i stua!

Her i heimen fyller en liten frøken 1 år i morgen, og jeg kan ikke tro at min minste lille tass blir et år🙉
Hvor ble tiden av?
Idag skulle jeg skrive retningslinjene til nettbutikken men ble sittende fast i kakebaking og te med min gode venninne🙈 Men litt kos må man jo ha!

20131016-212350.jpg
Jeg er så dypt forelsket i disse lyktene og barkelysene jeg har tatt inn, og de tennes hver eneste dag😍

20131016-212509.jpg

20131016-212517.jpg
Ingen filter på bildene men kjempe koselig for det😃

Ønsker dere en koselig kveld! tenn lys, lag litt te og kos dere med de dere er glad i❤
God klem fra meg

7 thoughts on “Frikveld

  1. Kan jeg stille et spm uten å virke respektløs? Men jeg følger både deg og camilla på bloggene deres, og jeg fikk inntrykk av at dere var så gode venninner, men plutselig har hun sluttet å kommentere på bloggen og instagrammen din😕 er dere uvenner eller er hun redd for konkurranse? Håper ikke det er tilfellet, virker så søte begge to

    • Opplever deg ikke som respektløs. Men noen av spm dine er vanskelig for meg å svare på da de enten ikke er helt rettet mot meg? eller det gjelder ting jeg ikke har bemerket meg selv:)
      Det er mye nytt på camilla sin front både privat og i jobbsammenheng, så jeg velger å tro at fokuset hennes er ganske definert for tiden:) klem fra meg

  2. Gleder meg stort til nettbutikken din er oppe og går 🙂
    Da skal jeg sette meg rolig ned og kose meg virkelig med det du har tatt inn 🙂
    Hipp hurra for lillegullet ditt som fyller 1 år. Det er en STOR dag. Har selv en jente på 6 år, og jeg skjønner virkelig ikke hvor tiden har blitt av..
    God kveld til deg og dine 🙂

    • Tusen takk for at du alltid gjør dagen min med dine skjønne kommentarer❤
      Tenk deg, snart er ungene våre så store at vi ikke er «verdens kuleste» lengre🙉 bare kjipe muttern og fattern som er så strenge og «ukule»🙈 absurd😂

      • Så hyggelig å høre at du setter deg ned og leser innleggene 🙂 hyggelig med tilbakemelding også:-)
        Kanskje du vil komme hjem å pimpe opp hjemmet mitt «alla frurstrandberg» :-)) he he.

      • Selvfølgelig! Jeg leser hvert eneste innlegg, beklager at jeg brukte litt tid på å svare denne gangen🌹hvor i landet bor du? Om ikke du bor for langt unna, så skal du ikke se bort ifra at det går godt ann👍😃

        Mvh Anita-Christel Raposo Strandberg

Legg igjen en kommentar

