Facebook siden er oppe:D

God kveld/natt!:)

Ehm, jeg kommer meg jo bare ikke i seng idag.. Super happy og helt i 100☺

Helg sa du? – snart👍

Åh kjære dere, dette er så morro at jeg kan jo ikke legge det fra meg.

Facebook siden er oppe og heter: Frurstrandberg interior,
så nå mangler virkelig bare nettbutikken: http://www.frurstrandberg.no er adressen. Frem til nettsiden lanseres vil dere fortsette å henvises hit til bloggen.. Men når som helst nå så virker linken.

20131012-001652.jpg

20131012-001719.jpg

20131012-001801.jpg
Ha en fortryllende natt, og GOD HELG❤

5 thoughts on “Facebook siden er oppe:D

    • Tusen takk. Hva er likt camilla sitt?:) vi har to veldig forskjellige stiler, vidt forskjellige leverandører og forskjellige lay outs på nettbutikken, blogg og Facebooken. Men hun er utrolig dyktig så det skal jeg uansett ta som et kompliment:D ha en deilig helg!

  1. Hei, spennende interiør som jeg gjerne vil følge 🙂 Ønsker deg masse lykke til med oppstart av nettbutikk!! MEN jeg klarer ikke å finne deg på facebook 😦 Klarer ikke å se hva jeg gjør feil…

Legg igjen en kommentar

