God kveld

Hei, og god kveld:)

Jeg håper dere alle har hatt en fortreffelig helg? Har dere gjort noe spennende eller bare slappet av?

Jeg tenkte å ikke jobbe så mye i helgen for å ta igjen litt kvalitetstid med barna❤ -men når de er lagt… Så er det litt vanskelig å la det være😊

Kombohelg ble det med andre ord. Storebror var med bestemor og bestefar på kino sammen med sin jevnaldrende fetter, mens vi tok med minsten og dro på familie middag hos min mormor og morfar.
På kvelden fikk jeg overnattingsbesøk, og vi spiste ost, kjeks og vinos i uforsvarlige mengder😂

Idag har det hvert tur i skogen- som er vår nermere nabo, og grillet med mange gode venner og ikke minst familie.
Og nå fortsetter jakten på de beste leverandørene😍
Skulle ønske jeg kunne bestille hele katalogen ganget med 6, det er så mye fint, men jeg må ta inn litt og litt.
Bare see hvor mye fine bestillingsvarer!!!

20131006-215839.jpg

20131006-215848.jpg

20131006-215902.jpg

20131006-215910.jpg fantastisk bord som likner på mitt eget.

20131006-220002.jpg

20131006-220009.jpg
Noen drømmer av noen sofaer, de ser bare sååå utrolig koselige å krype godt nedi☺

20131006-220143.jpg
Drømme drømme!

Ønsker dere alle en fortsatt fortreffelig søndagskveld❤🌹

6 thoughts on “God kveld

  1. Er ikke du og Camilla beste bestiser lengre? hva sier hun om at du gjør det samme som hun nå da? ikke ment som kritikk 🙂

    • Hei.
      Joda det er vi:) hun har visst om mine planer hele tiden hun, og bidratt med mange gode tips og råd.
      Så vi er gode venner og anser markedet som mere enn stort nok for oss begge👍

Legg igjen en kommentar

