LØRDAG!!

Endelig er det lørdag!

Jeg startet dagen igår med å gå igjennom alle bestillingene mine før de endelig ble sendt inn!

Og jeg har bestilt så mye fint kan dere tro😍

20131005-103005.jpg
gleder meg til å pakke det opp og legge det inn på nettbutikken!
20131005-103257.jpg
Dette er bare en liten smakebit👍😃

Så på kvelden ble det vél fortjent film i daybeden med gode venninner og mengder med godis.

20131005-103552.jpg
I kveld kommer min beste venninne siden videregående på besøk til meg på jentekveld med ost, kjeks, vin og overnatting! Og jeg gleder meg såååå👏

Ha en deilig lørdag alle sammen.
Takk for all støtten og stå-på viljen dere gir meg❤

7 thoughts on “LØRDAG!!

  1. Hej!

    Såg dig i avisen idag och kände att jag behövde googla fram din blogg. Ser fram emot din webbshop, ska klicka mig in där så fort den öppnar! Du är verkligen flink! 🙂

    Hilsen,
    Johanna

    • Hei. Så hyggelig.
      Tusen takk! Jeg har både frurstrandberg instagram og frurstrandberg interior på Facebook:)
      Her legger jeg ut en del. Hjertelig velkommen til å ta en titt. Ha en deilig søndag Johanna.
      Klem

Legg igjen en kommentar

