Den 12. timen for dagen

God kveld.
Jeg har sittet i hele dag med ordre, og det som først var bare julaften, innser jeg nå at ja det er selvsagt gøy, men det er mye jobb! Veldig mye jobb.
Og i denne fasen hvor man bare føler man desperat nøster tråder blir jeg i blant litt utålmodig😂 jeg er håpløs utålmodig👍 så jeg gleder meg masse til å begynne å se, og ta på ting, legge produktene inn i nettbutikken og ikke minst lansere Frurstrandberg’s nettbutikk.
Se hva jeg kom over idag😍❤❤👌👏
Bare MÅÅÅÅ HA!!!
Ha en fortreffelig helg (på forskudd)

20131003-232549.jpg
Denne blir til å kunne bestille på bettbutikken👌😃

Legg igjen en kommentar

