Smakebit på MEKKA

God kvel kjære dere, alle sammen❤

Har jeg noen gang sagt hvor pris jeg setter på dere, mine trofaste lesere?
– det gjør jeg virkelig!

Jeg er veldig lei for at jeg har hvert elendig på blogg og instagram om dagen, men håper dere er tålmodige med meg.
Her er det så uendelig mange baller i luften nå som nettbutikken skal opp.
– men mitt løfte til dere, og stol på meg når jeg sier: DETTE BLIR HELT FANTASTISK!!! Bedre enn jeg hadde våget og tro å håpe på i 1. Omgang.

Jeg er i gang med bestilling av varer og koser meg som et barn på julaften, det er usannsynlig mye flott som kommer til Frurstrandberg nettbutikken, la fantasien løpe løpsk, begrensningene er få!

Her skal det endres i heimen og på lanseringsdatoen til nettbutikken kommer dere til å forstå hva jeg mener.
Jeg kommer til å blogge med full kraft og mengder med ny inputt ettersom varene ruller inn fremover.

Og et spm.. Hva sier dere til en konkurranse 1. dagen nettbutikken åpner?
(Kommer tilbake med dato/ca 10-14 dager estimert)

Enn så lenge: PRODUKTINSPIRASJON fra en av mine leverandører!

20131002-230823.jpg

20131002-230828.jpg

20131002-230833.jpg

20131002-230837.jpg

20131002-230842.jpg

20131002-230852.jpg

20131002-230857.jpg
God kveld i stua❤❤❤❤❤

15 thoughts on “Smakebit på MEKKA

  1. Åh dette blir spennende:-)
    Spennende for deg og dine at du skaper noe nytt. Jeg skal fortsette å følge deg daglig:-) stå på 🙂
    Christine 🙂

    • Å, tusen takk for at du er tålmodig med meg, når det egentlig føles som hodet ikke sitter ordentlig på om dagen😂
      Ja jeg bare elsker dette, så håper det blir en nettbutikk hvor folk finner masse inspirasjon og ikke minst handleglede😃🌹

      Mvh Anita-Christel Raposo Strandberg

  2. haha – for en dårlig parodi på Villapaprika, by Villa paprika

    For noen innlegg siden måtte du ha hjelp av Camilla for å style daybedputene, og nå tilbyr du styling hjelp og kunnskap du helt klart ikke innehar. Morsomt å se hvordan så mange kaster seg rundt og lager nettbutikker, for å få noen billige lysestaker til eget bruk, og ikke minst kopiere andre og tro at det SELVSAGT vil slå an gørrbra.
    Når du nå er utslitt FØR nettbutikken din er åpen lover jo godt. Trodde kanskje suksess kom gratis? Men tydeligvis er du jo ikke så smart, når du først legger ut om din nye bestebestevenn, også går du og lager nettbutikk og kopierer henne på høyt plan.

    Du virker ikke rett nagla som vi sier her jeg er fra, bare veldig patetisk, og utrolig sytat.

    ( jeg er KUN innom denne bloggen for å skrive dette, det frister ikke akkurat og besøke denne bloggen som du selv utgir for å være SÅÅÅ GODT besøkt. )

    • Jeg godkjenner denne kommentaren så den publiseres på bloggen!
      altså, jeg mener..- når du først har tatt deg tiden til å skrive alt du hadde på hjertet ditt! en ekte ildsjel:)
      God helg

  3. For et lavmål av en kommentar over her 😦 Kult gjort av deg å publisere den! Stå på, dette ser veldig bra ut 🙂 Er det Thg som er leverandøren?? Jeg har vært på intens jakt etter et vitrineskap fra dem – er det i så fall noe du kommer til å ta inn? Vet at VillaPaprika hadde et lekkert sort skap fra Thg, men vet ikke om hun malte det sort selv? Fortsatt god helg til deg og dine 🙂 Mvh Marianne

    • Hei!
      Takk for hyggelig kommentar:) ja den var voldsom. Hun ventet vel at jeg skulle slette den- så jeg publiserte den isteden:) THG er en av mine leverandører ja!
      Jeg kommer nok ikke til å ha så mye møbler på lager, men alt kan bestilles, og leveringstiden er god:)
      usikker på skapet til Camilla, hun hadde hvertfall et lekkert hvitt skap som jeg tror har fått ny farge nå:)
      Igjen, tusen takk!
      God helg og klem fra meg

  4. De to bildene over sofaen på bildet var bare utrolig fine! Er det noe du kommer til å ha i nettbutikken? Mye fint:-) Anne-Kathrine

  5. Fysjom for en frekk kommentar ovenfor. Dette lyser sjalusi lang vei! Stå på, du er original, og den eneste bloggeren som virker jordnær og ydmyk. Elsker bloggen, og du er til stor inspirasjon. Stå på!
    Og ikke minst: hurra for endelig en nettbutikk med flotte møbler og interiør, med betjening som ikke er totalt arrogant!

Legg igjen en kommentar

