Søndagskveld

Idag startet vi dagen med skogstur, bål og grilling av marsh mallows..
Etter dette var det full rulle med bursdagsfeiring av min lillebror som ble 21.

… Legging av sukkertoppene og rett på jobb. Idag planla jeg filmkveld med en venninne kl 9, for å MÅTTE legge fra meg: prosjekt nettbutikk (som jeg jobber alle døgnets tider for å få opp)

Det var fryktelig hardt å legge fra seg arbeidet og derfor mest sannsynlig veldig nødvendig😉

Helgen har sust forbi med fullt program idag og shoppig med pappa igår!
Minsten begynner i bhg på tirsdag og den nye «innkjøpsfargen» er ikke lengre bare blå

20130929-210228.jpg</a
Og se hva pappan min kjøpte til kona si😍😍😍😍

20130929-210313.jpg

20130929-210326.jpg

20130929-210336.jpg</a
Og dattera var så sjalu at hu måtte få seg en slik lommebok selv også😂 altså, det er plass til mobilen oppi!!? Kunne jo ikke gå fra den da😉
El baron Raposo's vakre hjem forresten:

20130929-210736.jpg
Vakkert eller hva?

Ha en deilig søndag alle sammen❤

Legg igjen en kommentar

