Planlegging og bakkepust

God fredagskveld!

Jeg håper dere har hatt en fin uke?

Denne uken har jeg stått på fælt og konstant tenkt på: hva vil dere like? Hvilke produkter skal jeg ta inn osv.

Nå er org nr på plass, hittil 2 leverandører i boks, domene kjøpt, logoutkastene ruller inn samtidig som den nye bloggen med nettbutikken tar form.

Dette er så spennende og det kommer så mye fint fremover!
Håper så inderlig dere vil fortsette å følge med på alt dette nye og ikke minst håper jeg av hele mitt hjerte at dere liker nettbutikken når den er oppe.

Jeg har hvert super heldig og fått så masse ros av dere, og ros og ris er noe jeg virkelig håper dere fortsetter med i forbindelse med nettbutikken også.
Det er dere jeg skal levere til, så deres tilbakemeldinger betyr absolut alt.

Både iMac, iPad og iPhone er kokvarme etter hyppig bruk, hodet snurrer og øyelokkene er håvende og blå- MEN FY SØREN SÅ GØY!!!!!

Nå er det tid for te/vaffelpause.

Riktig god helg ønsker jeg dere.
God klem fra meg❤

20130927-223546.jpg

20130927-223620.jpg

20130927-223635.jpg

20130927-223628.jpg

20130927-223613.jpg

Legg igjen en kommentar

