God morgen!

God morgen kjære dere.

Idag slo det meg at høsten som jeg elsker, som akkurat hadde kommet- begynner å bli vinter!
Og vinterens eneste høydepunkt for meg er desember-jul!

Bilen måtte skrapes, luer og skjerf ble hentet ut av de nederste skuffene.
Jeg var ikke klar for at det skulle gå så fort, og ikke minst.. Minstemann begynner i bhg snart og permisjonen går mot slutten.
Det skal nok bli veldig fint for henne, men mor liker ikke tanken😂 ei skikkelig hønemor kanskje👍

Har dere noen høsttradisjoner?

Her er litt inspirasjonskilder for å drømme seg litt vekk fra minusgrader og isskraping av bil😊

20130926-091035.jpg

20130926-091040.jpg

20130926-091045.jpg

20130926-091050.jpg

20130926-091056.jpg
Sist men ikke minst håper jeg dere alle liker mine nye møbler like godt som meg😍

Ha en fantastisk høstdag alle sammen❤
Klem fra meg!

Legg igjen en kommentar

