Frurstrandberg møbler!?

God kveld/natt finingser!

Hva tenker dere om: frurstrandberg møbler?
– min stil
– klassisk
– typ mitt hjem..

Skap.. Stoler, hyller, puffer, bord osv!

Jay or nay?

…. Its coming!

Dette forklarer min taushet, mitt fravær og manglende blogg-innleg!

Her har det hvert mange baller i luften og jeg har ikke villet dele nyheten før ting begynte å bli spikret.

Men nå er vi i gang, weben min er på vei opp, papirer av mange slag i omløp og webdesigner jobber med logo.

Men en liten smakebit må dere jo få mine kjære, trofaste følgere❤

20130922-032636.jpg

20130922-032713.jpg

Ønsker dere en god natt, og kjempe spent på hva dere synes🎊🎉

God klem😘

7 thoughts on “Frurstrandberg møbler!?

Legg igjen en kommentar

