Trefelling

God kveld!
Snart helg alle sammen og morgen-dagen er siste inspurt👍

Vårt siste prosjekt var 7 trær som skulle ned.. Forrige uke kom mamma og mannen hennes for å felle et par trær, 1 treet gikk som smurt, nr 2 tre holdt på å knuse gjærdet til naboen (som den snille eldre mannen snekret for en uke siden).
Det var såååå på hengende håret og stammen på treet var bare millimeter fra å knuse gjærdet. Naboen ble skremt og kom løpende ut og var ikke blid!
Jeg var super stresset og unnskyldte oss så godt jeg kunne.

..Så når en kamerat av min pappa skulle igang igjen idag hadde gubben spøkt litt med baboen og sagt: vi skal «prøve» å la gjærdet stå idag da..- og med det så glemte han å «banke i bordet»!
Idag skulle vi ta 5 trær.. 3 stk er tatt, 2 stk står igjen, og gjærdet til naboen er noe smadret etter å ha blitt spiddet av en tretåpp!
Så utrolig uflaks.. At det går ann.
Jeg er syk enda og føler meg hvertfall ikke noe bedre nå.

Får satse på å komme sterkere tilbake i morgen. Nå skal jeg få trefellingen litt ut av hodet og legge meg i Daybeden med serien min (orange is the new black) og få «trefelling» litt på avstand!

20130912-202914.jpg

20130912-202957.jpg

20130912-203547.jpg

20130912-203555.jpg

20130912-203602.jpg
God kveld til dere alle sammen❤
Dagens lille tips: ikke lev for å glede dere til helgen eller til ferien.. Lev idag og gled dere over hver dag- for det er «dette» som er livet.. De 365 dagene i året, ikke bare de 14 dagene man er på ferie🌹
God klem fra meg!

2 thoughts on “Trefelling

  1. Hei og god kveld 🙂
    For noen herlige rotting-brett du har laget. inspirasjon til tuuuusen 🙂
    Riktig god bedring. Tips, dra ut å kjøp citrosept på sunkost, det er gjør mirakler…
    Christine

    • Hei. Tusen takk😊 og tusen takk for tips, ikke minst👍 skal kjøpes inn i morgen ettersom jeg er på 3 uken nå😬 nå er jeg lei!!!!! Derfor det har hvert litt stille på bloggen i det siste! Ha en super kveld🌷🎀

Legg igjen en kommentar

