Bare et menneske

Hei alle snille, fine mennesker der ute.

Jeg har lovet dere en titt på hjemmet mitt, uten filter eller turbo rydding på forhånd.

Jeg føler meg utrolig overveldet over så mange hyggelige kommentarer av dere om at jeg har et pent hjem og at dere likerbloggen.

Men i dag skal jeg gjøre noe litt uvanlig, jeg skal fortelle 3 sannheter om mitt som mange andre «interiørhjem»!

1. Ser det altid så strøkent ut?
– NEI! Jeg har to små barn som snur huset på hodet på dagtid, så jeg står på hodet og rydder etter de er lagt.
2. Hvordan ha lyse møbler og små barn?
– avtagbare trekk som tåler maskinvask er VIKTIG, ellers inpregnering av møblene.. Barna får ikke spise i sofaene nede, men ellers er alt stort sett lov:)
3. Hvor er tripp trapp stoler og lekegrinda på bildene?
– i gangen, og kontorstolen (som er en spisestuestol) flyttes inn på enden av bordet.

Jeg har altid tenkt før at jeg var mislykket fordi jeg ikke klarte å holde hjemmet mitt sånn som de hjemmene i interiørmagasiner og interiørblogger, men nå skjønner jeg hvorfor..
De/vi bruker MASSE tid på å rydde før bildene blir tatt.. Men det gjør man jo også før man får besøk osv også:)

Og her er sannheten,

Jeg er bare et menneske! Hehe

20130910-184443.jpg

20130910-184453.jpg

20130910-184506.jpg

20130910-184529.jpg

20130910-184539.jpg

20130910-184557.jpg

3 thoughts on “Bare et menneske

  1. så herlig 🙂 jeg digger bloggen din og synes du har et uforskammet vakkert hjem 😛 haha:) neida jeg er bare døøøøøøømisunnelig 😛
    herlig å se at du å har det sånn som jeg! Gruer men nesten hver gang det kommer uventet besøk vettu!
    takk for at du er så ærlig 🙂
    klem fra trondheim
    Yvonne 🙂

    • Tusen tusen takk😊 vet du, søte mennesker som deg er en av de største grunnene til at jeg blogger! Fordi jeg også er «et helt vanlig menneske» med vanlig lønn, vanlig rot og vanlig liv😂 så noen må jo blogge for «oss vanlige» også😃😊😂

Legg igjen en kommentar

