God søndags kveld🌹

Ønsker dere en deilig kveld alle mine fineste lesere❤
Denne helgen har bare flydd forbi!

Vi startet helgen med å reise til Fredrikstad og vi koste oss på Peppes pizza med fam. Kvarsvik på fredag.

På lørdag skulle jeg få sove ut mens Fredrik sto opp med barna.. DEILIG!
Men da jeg våknet 11:30 og kunne ikke skjønne hvor jeg var eller hvilken dag det var eller noe som helst ble jeg fykende rundt i huset og rope på alle og en hver-mann! Haha det høres ut som jeg har dét store huset😂 noe jeg ikke har😜 men jeg var skikkelig desorientert altså.. Ringte familien og var helt fortvilet forde jeg ikke kunne finne tlf min og greier.. Tydelig at denne mammaen ikke er vant til å sove SÅ lenge✌

Jeg tittet ut i hagen, der var det ingen å se.. Så jeg ringte og fikk ikke noe svar. 30 min tok det og en sms tikket inn med info om at mannen hadde tatt med seg barna for å handle lørdagsgodt👍
Deilig tenkte jeg og satt meg ned med en kopp kaffe og tittet på klokken som gikk.. Og ærlig talt, Kiwi er 2 min unna huset vårt. Aldri har de brukt 90 min på den svippturen de pleier å bruke 15 min på..

Plutselig så kom de hvertfall, de hadde tydeligvis hvert på ultra i ski og kjøpt see-food🎉🎊 det er bare det beste jeg vet, så dette var en helt suveren overraskelse😊
Fredrik måtte ut igjen og hente en pose han hadde glemt i bilen og kom tilbake med en lefdahl pose.
HURRA- nye sesongen med sons of anarchy har kommet 10 dager før release datoen tenkte jeg og hoppet opp og ned som en unge👏
– men nei, Fredrik hadde hvert i ski og kjøpt et suverent speilreflekskamera til meg😮..
-jeg har altså bursdag 31 desember og fikk forskudd på presangen min nå..
Jeg jublet, så fantastisk flott gave😀 jeg har aldri eid et ordentlig kamera!! Bare iPhone med kamera liksom..

Så nå gleder jeg meg helt usannsynlig mye til å ta supre bilder til dere frem over.
Idag har vi hvert på tusenfryd så jeg har bare rukket og ta bilder, ikke legge de over til pc enda.. Men i morgen kveld skal dere få et ekte innleg, med bilder fra et ekte hjem med to små barn❤

For de som ikke vet det har jeg en liten gutt på snart 3,5 år og en liten jente som fyller 1 år i oktober. Så bildene dere er vant til å få fra meg er tatt sent på kveld etter timer med rydding etter hverdagen.. Så i morgen skal dere få bilder tatt 5 min etter ungene er lagt-
I ‘m only human!😀✌

20130908-203918.jpg

20130908-203928.jpg
Jeg er stucked in (day)bed the rest of the evning🌹
En deilig kveld ønskes dere alle❤

Legg igjen en kommentar

