Høst = mykoplasma!

God kveld mine fineste lesere💜
Nå har jeg hvert syk i over en uke, og jeg begynner å bli mektig lei!!
Badet nede venter på oppussing av fronter, og jeg klør i fingrene etter å begynne!
Elsker mine morsomme prosjekter., (mannen min- not so much)😂

Jeg ønsker meg en avlang puff på badet som man kan legge av seg klær på.. Eller som jeg er best til; å bare bli sittende å skravle med min stakkars mann som forsøker å dusje i fred.. (foreløpig til jeg finner meg en puff- duger dolokket)😆

Men igår ble dag 7 i sengen for vanskelig for meg så noe måtte jeg gjøre, men hva? Prosjektet ble krydderhylle!
Men hvor får man tak i det kl 10 på kvelden?
-jo i garasjen👍

20130904-212837.jpg
= 0,- og 5 min kostet det👏

20130904-213657.jpg

VELKOMMEN HØST🍁🍃🍂🌿

Vi skrives💚

11 thoughts on “Høst = mykoplasma!

  1. Så flott den ble:) og masse god bedring.
    Svarer her jeg da, mannen jobber der varene kommer inn før de sendes ut i butikk/møbelkjeder, så de selger ikke til private:(
    Men, jeg nyter godt av at han får til innkjøpsprisen:)

    Klem

      • Å, takk for koselig ord, men hjemme hos meg er det ikke vakkert… Men koselig og vi trives. Bor i gammelt hus som er under oppusing, men, nå har vi kommet så langt at møbler skal på plass og prikken over «i» en, og jeg finner masse inspirasjon hos deg:) og hos din venninne Camilla-
        Det er så godt å ha kommet ditt at man endelig kan begynne å komme på plass- har en mann som snekrer det jeg vil ha, og ordner alt for at vi skal få som vi ønsker, luckyMe!
        Ser ikke helt for meg deg jobbende på lager, thii:) blant tepper og tapet-

        Ha en flott dag!

        Klem

  2. Herlig!
    Elsker høsten, desisdert den beste årstiden – moro å se hvor fint det blir hos deg.
    Jeg har bare ett spørsmål: hvordan har du festet «hylla» di? Har noen sånne liggende selv, men har ikke klart å finne en «pen» måte å henge de opp på ennå..

    God bedring! 🙂

    • Hei. Så hyggelig mld fra deg:)
      Hvis du tenker på vaskerom-hyllen så har jeg hengt den opp med vinkler på oversiden, så den henger boom fast! Masse lykke til. Har veldig lyst til å se resultatet hos deg altså🌹 hvis jeg kan?
      Hyggelig at du vil følge meg på ferden💜

  3. Tenkte på krydderhylla di 🙂
    Du er hjertelig velkommen til å kikke på kristinfiltvedt.com, men er ikke veldig mye å se på ennå da det er totalrenovering av kjøkkenet på gang 😉
    Vaskerommet skal få seg noen hyller på veggen snart, de må bare males først!
    Det kommer seg, men nyter og lar meg inspirere av interiøret hos deg m.fl. så lenge! :):) Takk for finfin og stabil inspirasjon som vi «hvermansens» har mulighet til, i motsetning til mange andre som ikke kan leve med samme interiøret en mnd av gangen 😉 God helg!

    • Gleder meg masse til å se:) så hyggelig!! Her må jeg nok ha interiøret mitt lengre av gangen og det handler om suplering, ettersom jeg ikke har mulighet til å bytte ut så mye som jeg drømmer om:) og tro meg jeg er av den utålmodig sorten og skulle helst bygd Roma på en dag😂 men det blir ikke lommeboken med på desverre, så her får det bli med litt fornyelse her og der, supplement og litt palle-prosjekter👍
      Hyllen min på kjøkkenet er forresten ikke festet i veggen, den står bare flatt på benkeplaten:)
      Klem fra meg og god kveld

Legg igjen en kommentar

