HØST❤

God dag alle sammen🌷

Jeg satt ute med en kaffekopp idag morges og tanken slo meg… DET ER HØST!! Guri det var jo kaldt, så jeg måtte finne frem pledd og greier👍

Egentlig er høsten min favoritt årstid.. Jeg vet jeg ljuger litt og sier sommeren i blant, men det er bare fordi jeg lar meg rive med av solen og varmen. For som nevnt er høsten min soleklare favoritt årstid, og det er fordi jeg liker best både høstklær og interiør beregnet på nettop denne årstiden.
Fra 1 september starter planene og forberedelsene på å fjerne pasteller og paljetter for å sette inn ruter, ull, flanel, lykter og saueskinn på interiørfronten..
Saueskinn på gulvet på soverommet og i sengen, flanel rutete sengetøy og mørkere og tyngre farger i heimen, her kommer de» ekte» fargene frem i rutene av blå, rød, grønn osv.

Samt frem med trenchcoat og skjerf i ull/cashmere. Jeg er såpass snål at med en gang høsten kommer blir jeg helt i hundre på idéfronten og tenker allerede på jul, maten, dekorasjonene, varmen og gleden! Jeg har jo en liten skatt som har gledet seg til jul siden 25 desember i fjord😂👍

Når det er småkjølig ute, hva er vel bedre enn å komme hjem og henge av seg etter en lang dag, krølle seg godt ned i sofaen med saueskinn, myke puter og tepper.. Og viktigst av alt «en stor kopp kakao med marsmallows OG krem?- ja jeg vet, jeg er en skikkelig godtemoms😂

Her er noen inspirasjonsbilder fra Gant og Lexington med elementer som står høyt på min ønskeliste nå!

20130903-101650.jpg

20130903-101656.jpg

20130903-101701.jpg

20130903-101708.jpg

20130903-101718.jpg
LEKKERT eller hva?😍😍

2 thoughts on “HØST❤

  1. Elsker høsten, med alle vakre farger og innekos- her er pledd, skinnfeller funnet frem og lysskuffen fylt opp:) mannen blir til tider «gal» av alle feller, men snill som han er kommer han stadig hjem med påfyll fra jobben sin- og jeg blir like dårlig hver gang høstnyheter kommer inn og jeg kan velge fra lager-
    Høsten er en flott tid med forberedelser til julemåneden, ingenting er bedre enn kakao, nystekte boller og sette seg ned med ønskelisten til jul og det som skal kjøpes inn:)

    Klem

    • Å jeg er så enig med deg!! Vet du nå drømte jeg meg helt bort her:) nå sitter jeg med vann i munn og fantasismaken av fårikål😂 jeg trenger skinnfiller.. Fler fler og putetrekk med saueskin😍 din heldigris altså, så heldig med jobben til mannen din! Kanskje jeg må ta meg en handletur i butikken der:)?
      Klem fra meg

Legg igjen en kommentar

