Søndagskveld

God søndags kveld!

Vi skulle ha filmdate i kveld som endte med at huben sovnet med eldstemann oppe i gjestesengen kl 20:15 og jeg ligger alene i min seng nede og teller sauer.. Jeg har hvert uheldig og blitt syk og det sitter visst godt i😁
Jeg har jo det med å bli syk når det er noe jeg gleder meg til.. Men for første gang nå har jeg blitt syk FØR🎊🎉

Om 13 dager skal fru Kvarsvik og jeg på spahotellet i Son hvor suite venter😍
Gutta var jo på tur til Kragerø for et par uker tilbake, og nå går turen endelig til oss!

Vi gleder oss som småjenter og hoppet og spretter bare av tanken, nedtelling i gang!

Igår fikk jeg kjøpt min første julegave i butikk, pluss jeg har bestilt noen luer i julegaver fra min venninne synne som er råå på å hekle

20130901-204958.jpg
Helt super tøffe, ikke sant?
Bestilte en til hver av mine barn i samme sleng.

Nå som jeg har hvert syk hele uken har jeg hvert produktiv fra sengevinkelen og laget en «M for Milena», med inspirasjon fra Villa Paprika, by Amanda Florentine

20130901-205324.jpg
…. Samt jeg har fått bestilt inn litt supplement til soverommet vårt👍 vi har jo verdens fineste nattbordslampe (1 stk) så jeg bestilte en til

20130901-205458.jpg
…. Saaamt tilhørende taklampe når jeg var i gang

20130901-210101.jpg
Gleder meg til å få de i hus, henge opp, og vise dere❤

Ha en nydelig søndags kveld mine fineste følgere!

7 thoughts on “Søndagskveld

      • Tusen takk for svar 🙂 Hvor har du kjøpt det?
        Følger deg og ditt nye vakre hjem 🙂 Dere har vært fantstisk flinke, det skal dere ha.

      • Tenkte kanskje du hadde kjøpt det der, ja 🙂
        Har panduro rett borti gata så jeg får ta meg en titt 🙂
        Stå på videre, flinke dere 🙂

Legg igjen en kommentar

