Shopping mania med pappa

God lørdag!

Idag har min far og jeg shoppet til vi droppet😂
Det har seg sånn at jeg har verdens råeste far! Han liker de samme tingene som jeg liker, så vi shopper tøy sammen, interiør sammen og drar på kundekveld hos RM sammen.

20130831-204750.jpg
En helt vanlig kundekveld med far😊

Idag gikk det i tøy, litt bedding fra Gant home, og min aller første julegave.. Er så glad for å være i gang! Det eneste jeg skal gjøre i desember er pynte, bake og lage mat. Jeg sier i år som i fjor (og årene før) at i år skal jeg hvertfall ikke handle de siste julegavene og ekstra pynt den 23 desember👍

En sann optimist😊

I kveld er det poker det går i hos kællen, så jeg breier meg ut i min deilige daybed fra TM design med alt for mye godis og film😍 disse ekstra kiloene ser ikke ut til å gå noe steder til tross for hardt arbeid for å få de vekk.. (altså: sitte i sofaen og ønske de vekk😂) så da kan jeg like så godt være snill mot de så lenge de er på besøk!

Jeg må si at den Daybeden er kanskje et av årets desidert beste kjøp. Går det ann å være forelsket i et møbel?
Jeg har fått en del spm fra flere av dere på mail om jeg har fått noen form for sponsing fra TM design på mine møbler (fordi jeg har en del derifra antar jeg😊!?)
Og svaret er nei- men jeg har handlet lurt.. godeste Veronica har jo iblant intropriser på nye produkter, samt at hun selger ut enkelte varer til reduserte priser ved behov for lagerplass.

Mitt første kjøp var sofaene mine, da fikk jeg upåklagelig god hjelp til avgjørelsen om jeg skulle ha 2setere eller 3setere. Etter dette fikk jeg dilla ettersom hun har mye møbler som passer min smak!

hennes blogg finner dere her:

Ha en deilig lørdags kveld mine fineste, flotteste følgere og kommentatorer❤🌹

Legg igjen en kommentar

