INTERNETT!!!!🎊🎉

God kveld alle dere fine mennesker:)
I kveld kommer bildene av heimen med de nye gardinene!
Jeg må bare si at for hvert grep- jo nermere kommer vi.. Og jeg blir jo så fornøyd😍
I starten var det litt demotiverende fordi det tok litt tid (føltes det som hvertfall) mellom hvert løft.. Og jeg visste jo sååå godt akkurat hvordan alt skulle bli, og ville bare bli ferdig helst i går, men neida..
Vi satt på klappstoler i 3 mnd, tv sto på gulvet i 6 uker, vi hadde ikke sofabor 1 uke, vi satt på gulvet oppe og så på tv 1 uke, serviset sto på gulvet på gjesterommet 3 mnd før det store skapet/hyllesekajonen kom osv..
Så det er ubeskrivelig deilig å endelig føle at vi bor i et ordentlig hjem, og et hjem jeg elsker og er stolt av🌹

Jeg fikk spm av en venninne for en liten stund siden; om ikke jeg syntes hjemmet mitt var litt kaldt og sterilt? Et av de litt «upersonlige interiørhjemmene» (hun mente ikke noe vondt med det og jeg tok det ikke som noe som var vondt ment).. jeg forsto på en måte hva hun mente med det, samtidig som jeg ikke ser det sånn selv.

Jeg tenker at jeg og min skjønne mann har maskert og malt hver eneste vegg i hele huset i nøye utvalgte farger, vi har tapetsert, spikret, skrudd, montert, byttet lamper, fått lagt panel osv osv osv osv.. Jeg synes jo virkelig vi har et kjempe personlig hjem fordi hver eneste farge, lampe og møbel er så nøye utvalgt:) og huset er nesten i mål på å bli 100% OSS!
Evig glad for å være gift med en herlig mann som også er opptatt av interiør og hjemmet vårt😊- og da mener jeg, sier han nei, så blir det nei.. Det er skjelden han stiller seg på bakbeina på ting, så om han gjør det forstår jeg at det er viktig for han, og da får han bestemme selv. Her skal vi kose oss med det sammen, og begge skal bli like fornøyde❤

ENJOY, og ha en deilig kveld og natt🌷💞

20130829-231357.jpg

20130829-231408.jpg

20130829-231437.jpg

20130829-231443.jpg

20130829-231452.jpg

20130829-231522.jpg

20130829-231534.jpg

20130829-231559.jpg

2 thoughts on “INTERNETT!!!!🎊🎉

  1. Så absolutt ikke kaldt og upersonlig!!! Syns hjemmet ditt er lunt og varmt, holder på å forandre i hjemmet selv, og er stadig innom både din og Camilla sin blogg for inspirasjon😊😊 god helg❤

    • Tusen tusen takk❤ så hyggelig at du finner inspirasjon i hjemmene våre:) har du en blogg eller instagram også kanskje? Spennende å se andre hjem som tar form også😊 min ig er: frurstrandberg.

Legg igjen en kommentar

