Nye lifter is in tha house

God kveld.

Idag igjen er det mandag og det var litt tøft når jeg sto opp idag.. Litt nedfor for at helgen var over satt jeg meg ned med en kopp mynte te og skrollet på mobilen, og vips der ser jeg:
Sms fra venninne med forespørsel om tur til RM på Sandvika!
Og jeg mener, kan man si nei til det?
Det er jo altid noe man har plass til å ta med seg derifra, og idag ble det «rotting»!!!!
Det har ikke funnet veien opp fra posene enda da jeg har hvert opptatt med å henge opp LIFTER idag, deilige lekre lifter fra Home and cottage.. Er det noen som kan lifter så er det de!

I går kveld fikk lifter ved spiseplassen komme opp, og idag var de samme lekre liftene på plass over sofa-salongen. Kunne helt klart ikke hvert mere fornøyd. Det mangler bare noen lamper nå så er stuen compleat!

Idag var jeg innom ocean home på Kolbotn og tittet, og de har fått in deilige ruter fra GANT, og jeg er helt forelsket!!😍😍😍 men med shoppestopp endte mitt møte med disse lekre putene med et tårevått farvel.

Dagens interiørtips fra meg:
RUTER RUTER OG MERE RUTER.
Ruter og skinn på tepper og puter, grove teksturer, saueskinn, treverk, gevir og peiskos med kakao!

Nesten litt sånn «lodge» følelse😍 jeg er virkelig forelsket! Dette er min favoritt årstid: høst, og jeg drømmer om å få hjemmet mitt i høstmodus❤
Kreativiteten løper løpsk og jeg krysser fingrene for litt hjemmeoppdrag så jeg får kost meg med å sette liv i mange ideer og visjoner!

Her er en sniktitt på deilige lifter.
Bilder av siste fangsten på RM kommer i morgen🌹

God kveld ønskes dere alle!

20130826-211018.jpg

20130826-211029.jpg

6 thoughts on “Nye lifter is in tha house

  1. Hei. Det ble kjempefint med de liftgardinene, er de i lin? Blir bare finere og finere hos deg. Må innom bloggen din hver dag, din og Camilla sin. Flinke unge damer
    Lise

    • Tusen tusen takk Lise:) ja de er lin! Fremover blir det flere spennende oppussingsprosjekt som jeg synes det er veldig hyggelig at du vil titte innom på. Skal prøve å bli bedre på å blogge daglig, noe som er målet mitt altså😊 takk for at du er med meg på ferden mot et vakrere hjem🌷 klem fra meg

  2. Hei
    Ble skikkelig fint med de liftene 🙂 Vakkert hjem du har, og har min daglige titterunde innom her for å se etter oppdateringer 🙂
    Ble knallstilig med de pallene på vaskerommet ditt 🙂 lurer på hvor du har fått tak i rottingkurvene som er passende til å bruke inne i Pallehyllen ?
    Ha en fin dag 🙂

    • Hei. Så hyggelig å høre! Det er deres varme kommentarer som driver meg til å fortsette:) den lille kurven i mellom er fra kremmerhuset. Den har egentlig hanker, men de fjernet jeg med en knipetang😊 jeg var ikke på nett igår og fikk ikke lagt ut et nytt innlegg, men jeg lover et i kveld🌷

Legg igjen en kommentar

