Feiring av bryllupsdag

God morgen alle!

Igår var en dag jeg hadde gledet meg til lenge, for fredrik hadde klart å forsnakke seg, så jeg visste at vi skulle til son quality spa & resort.

Når klokken var 4 reiste vi av gårde, mens snille svigermor ble igjen hos oss for å passe de to små skattene våre.

Når vi kom frem var jeg super gira og gledet meg skikkelig til deilig middag på hotellets utsøkte restaurant, samt en natt og morning for oss selv.
Vi går inn med baggene og Fredrik oppgir navnet sitt.. Ehm nei jeg kan ikke finne noe reservasjon på det navnet der!
Jeg begynner å bli utrolig stresset og sier litt skarpt til Fredril at han må sjekke ordrebekreftelsen på mailen sin.. Og han går inn og undersøket, og oppgir deretter nummeret.
Damen sier igjen, nei beklager jeg kan ikke finne noe på deg altså!
Da ble jeg innvendig skuffet, litt sint og oppgitt over «at det går ann»!!!!

Så smiler Fredrik og sier at: nei vi skal ikke bo her, og gir damen i resepsjonen en pose twist.. Og begge ler! Hun hadde blitt godt informert på forhånd om hvordan hun skulle håndtere denne scenen.

Så vi satt oss igjen i bilen og jeg ante ikke hvor vi skulle.. Kjører og kjører, og parkerer i et parkeringshus sentralt i byen for så å ta taxi derifra til hotellet:)
Når vi ankommer og sjekker inn får jeg beskjed om å være klar til halv 8 med kjole og pensko.

Pyntet og klare blir vi igjen hentet i taxi og Fredrik oppgir en adresse på fredenborg, og jeg tenkte bare: CAN IT BE???? Og joda- vi stopper utenfor Klosteret! En av de mest utsøkte restauranter Oslo har og by på!
Jeg kjente at det boblet inni meg av glede.

Når vi kom inn, møtte dette synet oss

20130825-110915.jpg
Helt nydelig!
Jeg ble så glad.. Han har planlagt bak min rygg.🎉🎊 så i går feiret vi bryllupsdag på klosteret mens farmor passet ungene!

På Klosteret ble vi servert champagne til velkomst, og rullende på menyen var det bestilt 7 retters med nøye tilpasset vin til hver enkelt rett👌
Maten var utsøkt og den desidert beste matopplevelsen jeg har hatt hittil,
Her er noen sv rettene:

20130825-113013.jpg
Kongekrabbe!

20130825-113140.jpg
Kamskjell og jordskokk

20130825-113313.jpg
Foigras.

20130825-113432.jpg
Andebryst

20130825-113738.jpg
Ost og hjemmelaget

20130825-113802.jpg
Sjokoladedrøm av en dessert,
Jeg glemte å ta bilde av den beste retten, og det var en nydelig rett med lysing, brokkoli puré, syltet kantarell og rødbet.

Terningkast til mannen: 6
Terningkast til klosteret: 6

Alt i alt en utrolig luksuriøs opplevelse som ikke kan sammenlignes med noe foreløpig. Og jeg kommer aldri til å glemme denne helgen❤

Fin søndag til dere alle🌹

Legg igjen en kommentar

