Bryllupsdag

God kveld!
20 august hadde vi bryllupsdag, og den skal feires på son quality spa & resort til helgen.
Dette blir første dag/kveld/natt alene sammen etter at Milena ble født.
Vi har telt ned og gledet oss masse til litt barnefri og kose oss alene sammen, så hva er vel ikke mere typisk da enn å bli syk?
Joda, kjære mannen min er ikke i form og det er så leit.. Skulle ønske jeg kunne trylle og få han frisk igjen men kroppen hans samarbeider ikke😕

Men men, vi får gjøre det beste ut av det og ta med oss rikelig med nesespray og paracet! For denne helgen SKAL nytes😂 med eller uten pencilin (for ørebetennelsen hans)

2 år har vi hvert gift, og 6 år sammen. Priser meg så lykkelig over å ha funnet en partner som utfyller meg og er en «manneversjon av meg selv» haha.

Den dag idag så er ikke fantastiske fedre og ektemenn noe som vokser på trær, så jeg priser meg lykkelig over å ha plukket et av de før alle var vekk!
..Men ang bryllupsdagen; er det bare vi som presterer å ALTID bli syke når vi gleder oss lenge til ting? Håpløst..

20130823-001149.jpg

20130823-001211.jpg

20130823-001235.jpg

20130823-001331.jpg

Legg igjen en kommentar

