PALLER, PALLER OG PALLER

God kveld i stua!
Idag har jeg hvert på jobben til pappa og hentet paller. han lo selvsagt av meg og «alle mine finuerlige ideér og gjøremål! Han ler altid😄 (samtidig som han synes synd på mannen min😂)
.. Men den som ler sist ler best!
Idag har jeg nemlig gått i gang med et palleprosjekt til badet. HELT SELV (med #barelittegrannehjelp)
-inspirert av Camillas vaskerom

20130819-233014.jpg
Både tøft og praktisk!!
På min gjenstår mye, både, maling og pallehylle.. Min blir som dere ser mye mindre, men plassen ér også mindre:)
Gleder meg til å få benkeplass oppå🎊🎉

20130819-233827.jpg
Men det jeg kanskje aller først bør glede meg til er å stå opp til dette synet, for så å brette opp ermene:

20130819-233922.jpg
…. For i morgen skal det ryddes, maling skal gjøres og opphenging av hyllen.. Men ryddingen er helt klart verst. Gleder meg masse til å vise dere det ferdige resultatet med kurver og deilige Duranceprodukter og kluter fra Villa Paprika.

I løpet av denne uken har jeg tenkt til å lage et innlegg hvor jeg skal ta for meg et emne valgt av en av leserne mine. Jeg setter derfor veldig pris på innspil fra dere❤

Ha en magisk kveld og nyt tiden med de dere er glade i!

4 thoughts on “PALLER, PALLER OG PALLER

  1. Hei..hei
    Så flott blogg du har , nydelig stil i hjemmet 🙂
    morro å se for har fått tak i paller selv også til å gjøre noe av det samme på vaskerommet, som dette 🙂
    Men har ikke kommet igang enda. så blir spennende å se det ferdige resultatet hos deg 🙂
    Ha en fin kveld

Legg igjen en kommentar

