Weekend!!

God kveld og god torsdag!

Vet dere, jeg sitter fast i min nye day bed.. Kommer meg ikke opp av den, bare elsker den😍

I kveld pakkes det for harde livet for i morgen bærer det av sted til Fredrikstad! Jeg og barna skal tilbringe døgnet sammen med fam. Kvarsvik mens mannfolket reiser av gårde på golftur med hotellopphold. Og hva er vel bedre avkobling enn en golftur med suite, 3 retter middag og vinmeny for verdens beste pappaer.. Vel fortjent!
Og vi konene blir værende hjemme med 4 små barn og skal kose oss sammen.. Vi gleder oss til lek og moro på dagtid, pluss vinos-tid for mødrene når barna er lagt😘
… Men vi mødrene trenger også en kosetur, og spa weekend til Son quality og resort i september er booket til oss😄 masse og se frem til og vi gleder oss.

20130816-001036.jpg

20130816-001044.jpg

20130816-001059.jpg
Jeg ser frem til å tilbringe tid med min beste venninne og er det noe vi kan er det å kose oss sammen❤
Litt bilder fra en avslappende kveld til mine fineste lesere, nå blir det en film før sengen mens huben spiller poker! Gleder meg til helgen og skal komme strekere tilbake på bloggen med nye inspill og ideer👍🌹
Klem fra meg

Legg igjen en kommentar

