Motivasjon kom til meg

God kveld dere fininger.
Idag har vi fått på plass gjestesengen, men såå mange ting gjenstår før det blir et skikkelig gjesterom! Skal ta bilder fra og med nå og til det ferdigevresultatet, men ingen sniktitter😄

Åh, den siste mnd har hvert så slitsom og hektisk at jeg tror jeg bare vil legge meg i sengen og bli liggende i noen dager..

Jeg har ingen anelse om hva som skal gjøres med loftstuen eller gjesterommet, det må bare bli FAB!!!
Så hodet må i bløt, inspirasjon må finnes, krefter må hentes..

Det eneste jeg har gjort idag er å kose meg med min lille skjønne baby, og skrudd opp litt knagger på badet pg fyllt på puter i sofaene.

20130814-223604.jpg
FAB knagger fra villa paprika!

20130814-223647.jpg

20130814-223653.jpg
Elsker de nye putene fra villa paprika, jo flere jo bedre! De kan flyttes over alt så man blir sittende utrolig avslappende og behagelig😊 og tro meg, når man har en 3 åring i hus er stylingen en hel del annerledes i sofaene i løpet av dagen😂 men det hører med👍

20130814-223936.jpg
Nå er det «million dollar match maker» i Daybeden på meg og huben helt til det er tid for natti natti.. Er sååå sliten og trøtt

20130814-224046.jpg
Kommer ikke opp herifra!

Kos dere masse i kveld og sov godt alle mann, når den tid kommer!

Ønsker dere en fantastisk dag i morgen❤

Legg igjen en kommentar

