Tålmodighetsprøve

Det spøker litt med Daybeden min som skulle komme i morgen altså..
På papirene mine står det leveringsklar fra 12 august og på Facebook siden oppgis det; leveringstid pr dags dato.
Men når jeg prøver å bekrefte at jeg ønsker å hente min betalte daybed i morgen får jeg fort beskjed om at;
du må bare vente, du får beskjed når du kan hente den som alle andre.
Etter mange innkjøp herfra anser jeg meg selv som en god kunde og jeg elsker de møblene, og finner nok dette litt lite ydmykt.
Jeg mener, først har man gledet seg i tre mnd etter lang leveringstid.. så man vil jo hente den så fort som mulig etter oppgitt leveringstid da!

Så det spøker nok litt med de lekre bildene jeg lovet dere i morgen av daybed og fantastisk lampe..
Et godt kundeforhåld bygger på respekt og service i mine øyne😃

Jeg så på Oprah for leden, og har dere noen gang gått inn i en dyr butikk og fått «gå ut igjen, hva i alle dager gjør du her» blikket? Eller direkte antydninger om det?
Og man bare tenker; «helt greit, jeg kan ta med meg lommeboken et annet sted jeg»!😁
Hørte faktisk at Oprah Winfrey var utsatt for det forleden med en veske..😳

20130812-202249.jpg
Dere får nøye dere med dette bildet så lenge☺
masse god kveld til dere alle!🌷

11 thoughts on “Tålmodighetsprøve

  1. Den som venter på noe flott, venter ikke forgjeves, men skjønner at det er kjedelig. Blitt veldig flott hos dere da, lekkert rett og slett.

    Og jepp opplevd det du sier ang butikk, og jeg gikk ut igjen og la igjen pengene mine ett annet sted, for jeg gidder ikke legge igjen penger der man får «blikket» da kan det bare være, jeg er litt sær sånn da;)

    Ha en super dag!

    Klem.

  2. Jeg har desverre hørt at flere har den samme opplevelsen som deg. At de får lite ydmyke svar og relativt dårlig kundebehandling.
    Noe som er veldig synd, for hun har så mye fint :/

    Håper du får daybeden din snart, jeg gleder meg til å se bilder 🙂

    • Ja er så enig! Har så lyst til å fortsette å handle der, det er jo så mye fint. Men ikke noe allright når det blir så mye kaos, det har hvert litt for mye nå synes jeg:/ får tenke på at den som venter på noe godt, ikke venter for gjeves👍😃

  3. Dessverre opplevd samme greiene flere ganger der selv! Synd da det er mye fint å handle der! 🙂 lekker daybed jeg er M.I.S.S.U.N.E.L.I.G!!!! 😀

  4. Kom tilfeldigvis innom bloggen din. Apropos det du skriver om, at man kommer inn i en dyr butikk og de sender
    deg DET blikket, DET er dårlig service, det. Her i byen var en i den eldre garde innom en gullsmedforretning en
    gang. Det hun til daglig gjorde, var å gå i en gammeldags nylonfrakk av typen «forkle» med ermer som man ofte
    brukte i gamle dager. Dette hendte en gang på begynnelsen av 1990-tallet. Hun fikk det blikket du skriver om, og
    da det skjedde, snudde ho på hælen og gikk demonstrativt ut av butikken. Hun var en av byens rikeste kvinner.
    Det er farlig å behandle kunder på denne måten, og svært lite lønnsomt. For hun gikk aldri inn i den butikken igjen.

Legg igjen en kommentar

