En helt vanlig søndag

God mandag!

Igår skyldes min taushet fullt program..
Dagen startet med at jeg våknet opp syk, hvilket jeg ikke hadde tid til å være..
Så jeg hoppet i tøyet og tok barna med på sykkeltur.

Etter dette startet prosjekt; rydde ut av og rive gammel garderobe, og bygging av ny pax garderobe hos min venninne Mari.

20130812-084716.jpg
Og vi alle vet jo at hver gang man rydder garderoben med litt for lang tid i mellom- ja da dukker det opp overraskelser👍 på godt og vondt😂

Hos meg pleier det som regel å være oppdagelsen av alt tøyet som vaskemaskinen har krympet!!

20130812-084910.jpg
Her var vi i utgangspunktet ved godt mot, legg merke til antrekket😂 Heeelt til vi la merke til at en skruepose manglet!
Men etter litt sverting, banning og impro ordnet dét seg også.

20130812-085125.jpg
Og med hardt arbeid er det viktig å ha det gøy! Mari var med i fjord da jeg bygget min pax garderobe, så vi er enige om at når innmaten i stammene på denne garderoben er på plass er det 0 mere pax😁

Når jeg endelig kom hjem på kvelden igår og hadde lagt små-tassene ventet dette…

20130812-085427.jpg åh da var jeg motløs gitt! Men nå er alle vegger malt, fæl gulaktig farge er vekk, jeg er super happy.. Fordi min daybed kommer i morgen, min gjesteseng kommer i morgen. Deilige puter jeg har bestilt fra villa paprika kommer i morgen, tidenes råeste lampe kommer rett rundt hjørne.. Og at jeg våknet opp enda dårligere i dag (etter å ha malt til kl 1 i natt også, har jeg ikke tid til å tenke på en gang!
Koordinering venter..

God mandag til dere kjære blogglesere, og ha en fantastisk uke.

Vi prekast💕

20130812-090204.jpg

2 thoughts on “En helt vanlig søndag

Legg igjen en kommentar

