Kvelds kos i sofaen

God fredagskveld til dere alle!

Først og fremst har jeg fått mange nye lesere og så uendelig mange hyggelige kommentarer, jeg kan ikke få takket dere nok for det🌹

Som mange av dere kanskje vet henter jeg masse inspirasjon fra Riviera Maison, Villa Paprika, TM design pg mange flere.. Jeg prøver alltid å gjøre min egen greie selv om jeg henter inspirasjon fra andre.
Og nå etter jeg har fått så mange herlige lesere av bloggen og følgere på «frurstrandberg» på instagram og mannen min som poengterer at det jeg gjør er fint, og inspirerende for mange prøver jeg å se det for meg.. Men jeg må ærlig si at jeg ikke klarer det helt!
Kan jeg virkelig være en inspirasjonskilde for andre, kan andre få ideer ut av mitt hjem på samme måte som jeg får av andre? Klarer ikke tro det!
Jeg er jo bare lille meg☺

Men jeg sitter nå her og koser meg i hjemmet mitt og skuer utover, og jeg elsker jo det jeg ser, fordi jeg har nøye plukket ut hver minste ting- og på god vei til å få det akkurat som jeg har drømt om, så klart man liker det da😉 altså, hver eneste mor i verden har jo «verdens vakreste barn» eller hva?😃 og litt sånn føler jeg det om hjemmet mitt nå, endelig!

Men det mangler jo ting, uten tvil! Lamper og lifter osv.. Men det kommer:) Roma ble ikke bygget på en dag😂 og jeg holder dere oppdatert.

Ha en deilig kveld og natt, og nyt helgen.
Tusen takk for at dere vil være med meg på veien min- det varmer hjertet❤

20130810-011535.jpg

20130810-011546.jpg

20130810-011554.jpg

20130810-011601.jpg

20130810-011625.jpg

6 thoughts on “Kvelds kos i sofaen

  1. Jeg syntes hjemmet ditt er utrolig flott. Siden Camilla la ut linken din første gangen har jeg begynt å følge med:) både her og på instagram.

    Jeg elsker stilen til Camilla:) handlet mye hos henne, og blir veldig inspirert. Jeg syntes det er gøy at det er flere der ute med samme stil (deg bla) som blogger om hjemmet sitt. Jo mer inspirasjon og flotte bilder og hente, jo bedre. Hi hi.

    Håper du fortsetter bloggingen. Gleder meg til å se huset ditt forme seg videre:)

    Jeg har også blogg og instagram:
    http://Www.lifeofsunny.blogg.no
    Solsmy – instagram.

    Selv om jeg liker villapaprika stilen sier jeg som deg «får det ikke helt til» men sånn er det nå. He he. Skulle gjerne hatt henne i hus for en dag og, for litt styring:)

    • Tusen takk skjønne deg🌷 jeg lover å blogge videre og tar gjerne imot innspil om evt ønskede innleg😊
      Camilla er min beste venninne og interiør er en utrolig skapende lidenskap vi deler, så vi leker oss mye med nettop det sammen!

      Men man blir i blant litt låst til «sin egen stil» at man faktisk mister seg litt iblant fordi man går og ser på det hver dag.

      Vi liker mye av samme ting, men camilla har en utrolig rå cottage glam stil over sitt vakre hjem med litt mere maskuline linjer, mens jeg har vel litt mere «kjærring-cottage-glam» om du skjønner😂 så når jeg blir litt for mye «kjærring» i stilen må jeg rope på camilla😜 for å vikle meg ut av det igjen og grove det opp igjen. Nesten litt som å strikke seg fast😃
      ha en super fin helg🌹

  2. Hei!

    Du – jeg bare lurer på hvor sofabordet og konsollbordet ditt er fra? Det var rålekkert!

    Holder selv på med totalrenovering av huset vi kjøpte i fjor sommer, og gleder meg veldig til jeg kan begynne å fokusere kun på interiøret og å gjøre det til et ordentlig hjem. Nå blir det bare å ta med seg møblene fra gamleleiligheten og å «ta det man får» av andre ting. Blir stas å bytte ut litt etterhvert 😉
    Har stor sans for stilen du har i huset ditt, og planen er å ha noe av det samme her hos oss en dag. Men som du sier «Roma ble ikke bygget på en dag» 😉 Hehe.

    Fantastisk blogg! Følger deg videre jeg 😉

    • Nei så hyggelig at du vil følge meg videre, håper så inderlig jeg kan klare å inspirere noen😊

      Jeg har kjøpt salongbordet og konsollbordet hos TM design. Vi har brukt nå 6 mnd ca på total utskiftning av alle møbler, og enda er det ting som gjenstår.. Og jeg vil jo helst bli helt ferdig med ALT- igår😂

      På mandag kommer gjestesengen vi har bestilt og på tirsdag kommer min daybed😍 masse god helg fine du

Legg igjen en kommentar

