Lykke og hverdagsluksus

God kveld til dere herlige lesere!

Igår kom nye produkter på ønskelisten, nettopp Canada goose dyner og puter.. (Og når noe går på ønskelisten skulle det vel helst hvert i hus igår😂)
Jeg har jo den klassiske expedition parkas jakken fra Canada goose- og jeg ELSKER DEN!!😍
Det er det eneste jeg gleder meg til om vinteren, å rense jakken og ta den på meg!
Så jeg tenkte; hva er vel bedre enn å sove i en stor deilig goose jakke hver eneste dag?

Vel idag er jeg litt ekstra lykkelig, min skjønne ektemann har hvert på home and cottage og handlet inn 2 nye goose dyner og puter, og toppet det hele med en skjønn rosebukett❤
Vi har også bestilt gjesteseng som vi teller ned dagene til å få!

Åh jeg er helt forelsket….. I mannen min, i rosene, og ikke minst sengen min som jeg ikke trodde jeg kunne elske mere! Kan ikke huske sist jeg har telt ned timer til å legge meg. Vi har selvsagt fått kjøpt inn deilig sengetøy i mykt lin, mens vi venter på egyptisk bomull fra Beach House.
Her er resultatet:

20130730-220240.jpg

20130730-220247.jpg

20130730-220302.jpg

20130730-220331.jpg
Og her er min fine drømmemann

20130730-220428.jpg
Fine huben😘

God natt og sov godt alle sammen, det skal virkelig jeg også😃

Og takk for de hyggelige kommentarene, uvurderlig koselig❤

Legg igjen en kommentar

